Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěl bych říct...

06. 02. 2001
2
0
1382
Autor
Henry_Cold

Proplétáš se mezi tóny kapek deště v mých rtech, já chci tě slyšet ještě, budem si spolu čmárat bílou křídou po černých zdech, ...Pak ji pozemšťané houbou smyjou... ...když rovně pak půjdu, modré nebe budu mít před sebou, a nad hlavou budu mít ty, co měl jsem za sebou, pod nohama ty co stáli zády, a za mnou zem co chladí rány... Pak spatřím padající prsty do hluboké jámy, odvážné pány a orosené dámy spolu tvořící páry, den bez konce, otevřené oči a z věží spadlé zvonce, ...už nikdy nebudou hlásit že jdou máry z konce. ...čas přestane hrát na pravidla, doba začne myslet co by napravila, každá živá duše otevře svá stavidla a vypustí vše co by pokazila...
Mamba
13. 02. 2001
Dát tip
Tedy tip, ale myslím, že být pozemšťan je docela zábavné, i když občas rozhodně "nestojím nohama na zemi..." a k tomu ještě říkám : a bude hůř...

Mamba
11. 02. 2001
Dát tip
rozhodně to nemaž!!! Když to dopíšeš, bude to tip. sss

Henry_Cold
11. 02. 2001
Dát tip
Už je to dopsané... Nedokážu to psát dál, protože to, co jsem cítil při psaní této básně už nekokážu cítit znovu, prostě to nejde. Jde jen o úplné pochopení jejího smyslu, Ona je Dopsaná a znamená hodně, ale myslím si že její smysl chápe jen jeden jediný člověk kterého znám, který je stejný jako já... Vy, obyčejní pozemšťané tomu těžko porozumíte...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru