Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvuky času

Výběr: hai_mal, Aymi, vesuvanka
02. 12. 2005
6
2
3947
Autor
Dickers

…..Čas se jednou zastaví jak ručičky u hodinek.

Zahledí se věku do duše, okem znalce starožitných kusů.

Nebo do duší všech brzy vyhnaných -tělem spícím na věky.Chtíc, nechtíc, nevěříc.

A nenechá si zaplatit, neopraví táhla tikotu slov.

Ani za sliby co váží skutky dobra,ani za ty ne. 

                   Je neúplatná  Paní Času.

 Snad proto, že do žil propůjčí nám dar.

Co potřeba je vrátit a slyšet nadále tep,tlukot v hlasu

V dušičku malou ten dar znovu vložit.

A vteřiny vzácné procitnutím vidět plynout řekou v dál.

Do chvíle, než zastaví se zas, jak ručičky u hodinek s vteřinou ten tikot-hlas.

        Bude i on stár……žíznivý k prameni se skloní.


2 názory

Bíša
06. 06. 2008
Dát tip
Tip.

avox
25. 03. 2007
Dát tip
Vnímám myšlenku, (snad) ale stejně nesouhlasím... čas je nezávislá veličina, poplyne si dál i když už jej subjektivně vnímat nebudu... a můj čas je můj, není na úkor nikoho přede mnou, ani jej nikomu nepředám...

Eva_S
07. 02. 2006
Dát tip
dobrý....jen zas trochu moc vznosnejch slov....

Piscis
03. 01. 2006
Dát tip
moc pěkné, dobře se to čte:-)

vesuvanka
30. 12. 2005
Dát tip
je moc hezká.... TIP a V

Dickers
30. 12. 2005
Dát tip
Dekuji Vesu, potěšila-za barákem mi sice ukradl sníh modrou barvu z auta, ale to nevadí počkam do jara.Děkuji

Ale jen si radostně slintejte na kamizolky, Dickersi.

Dickers
14. 12. 2005
Dát tip
:-)))))Ta prosba o radu pořád platí-budu rád.Bohužel se tu moc nenaslintam:-)Není, kdo by mě chválil:-)Za co taky:-)))

Jasně že, máš pravdu, čtu i ty lepší, Dickersi. Mračit se nad tvým dílkem ovšem musím: protože zároveň jsou tu diletatni, kteří ti tvrdí, že je to snad dobré. Je potřeba to srovnat. hai mal, to je -- s troškou demagogie -- skoro takové, jako bys tvrdila, že když se nikdo nedívá, smíš krást. omlouvat nedokonalostí systému nedokonalost svou... to můj revoluční návrh, ten je pane dokonalý, chybující (nebo líp: chybný) lidský faktor zcela eliminuje.

hai_mal
13. 12. 2005
Dát tip
volvo - nikdo není dokonalý a já už vůbec ne........ :-)

Dickers
13. 12. 2005
Dát tip
Mračit se volvo nemusíš:-)))Spíš by ses měl zamyslet:-)Písmák je pod záštitou amatérské litrární umění-a jestli se něco někomu líbí, tak za to dá někdy i pochvalu.Můžeš mi napsat, že je to třeba brak.Ale topit názory druhých, jako by ten tvůj byl nejsprávnější?Promiň, ale docela samolibý ne?Srovnávat mě se zdejší částí básníků těch skvělých?Jasně nezapadam vůbec.Já nepíšu pro zlato, ale píšu.A děkuju za každý úsměv, pochvalu, radu i kritiku.Jestli budeš mít názor na mou práci i negativní, rád tě poprosím o radu, jak se zlepšit.Ale napadat ostatní za jejich názor nemusíš.Bez těch diletantů by Písmák byl o ničem:-)Jakou stranu si vybereš-je na tobě.Nezlob se-ale my méněcenní máme radost i z maličkostí-díky bohu za diletanty.

Hned dva redaktoři se rozhodli kandidovat na titul stupido roku? Cha, rádo bych zřelo jejich interpretace výše loženého textíku!

hai_mal
12. 12. 2005
Dát tip
volvo - já dávám tipy a výběry podle svých subjektivních pocitů a dojmů. Něco mě osloví a něco už míň. Nejsem odborník, ale to asi tady nikdo myslím (odborný kritik by asi neztrácel svůj drahocenný čas zrovna tady na Písmáku zdarma). Tolik ke tvé poznámce.

Kecy, prdy a běďary, děkuju ti za vysvětlení -- chápu, že ti to tak stačí, ale to by byl náhodný generátor tipů užitečnější.

Dickers
12. 12. 2005
Dát tip
Volvo-v té kandidátce jsi s obrovským náskokem před všemi.Každý by ti mohl závidět tvůj realismus, nicméně i takvé kapacity jako ty jsou tu třeba.Sláva ti óó nejvznesenější, držim ti palce a nemrač se nad mým dílkem začínajícího pisatele-jako by básniček.:-))))čti lepší

hai_mal
12. 12. 2005
Dát tip
volvo - já jsem tenhle systém tipování a výběrů nevymyslela. Svůj revoluční návrh můžeš postoupit těm, kteří ten systém mohu změnit.:-)

Moc pěkně napsané a příjemně se to čte!Tip!

hai_mal
02. 12. 2005
Dát tip
hm...děláš velké pokroky :-) Ještě trochu grafické úpravy a nebudu mít pomalu co vytknout :-) No...někdy ráda přeháním jako každý básník... Tohle se mi opravdu líbí (až na tu grafiku....jako báseň to moc nevypadá, ale přesto to báseň je...) T+V

To je tak vznešený, panečku. Aby tě syntax po polích honila, prdel ti narudo šlehanci obarvila!

Aymi
02. 12. 2005
Dát tip
nádherná .. *v

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru