Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

EntoMÁLOgie, nebo EntoMÁlogie? Raději jen ENTOMOLOGIE.

Výběr: Stanislav_Vašina
06. 02. 2001
5
0
2415
Autor
zolli

OPRAVDU archiv, ale neřikám, že nemám v hlavě brouky: „Je motýl s urvanejma křídlama ještě motýl, nebo jen protivnej brouk?“

Dnes se mi potrhaly křídla o akátové trny mé sobeckosti. O růžové trny sebelásky. Umírám v těžkých křečích, bez možnosti dotknout se. Darovat víc, než jen ticho.
zolli
06. 08. 2002
Dát tip
Když sem trudná, tak vždycky aspoň veselo trudná :o))) Ten výběr mne neštve. Dík

Smutek
27. 04. 2001
Dát tip
Krásné. Moc. tip

zolli
10. 02. 2001
Dát tip
tOjíku takže vlastně otravnej protivnej brouk, že? ;o)

tOjik
10. 02. 2001
Dát tip
zolli: to ani ne brouk ma krofky ale flastne jo 8-)))))))

tOjik
09. 02. 2001
Dát tip
tAk a uz se ctem ja sem taky presvecenej ze je to furt motyl akorat takovej otravnej motyl :-)))

Mahoney
08. 02. 2001
Dát tip
********!!! steve: toť otázka... asi bych radši vyletěl ke slunci a se spálenými křídly se roztloukl o zem, než se dlouhá léta brázdit zemi bolavými cáry křídel...

Stevenson
07. 02. 2001
Dát tip
Ono, když se potrhají křídla ještě takhle při zemi, to jde.. horší, když se roztaví teplem toho slunce, ke kteremu nelze doletět..

Motýl s urvanejma křídlama je v každém případě motýl, o tom jsem přesvědčen.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru