Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TO MÁŠ společné...

02. 12. 2005
4
1
3431
Autor
assez

věnováno L.





Že v prudké letní bouři
Nalézat se slzy dají
Dozvídám se nevinně
Při zimním klidu
Až slané teplo
Na naše pouto
Tak křehké
Toužebně skane

1 názor

Jehanne
25. 11. 2006
Dát tip
i to se stává... vzrostlý Mr.TeepeQ ;)

assez
14. 12. 2005
Dát tip
lyrae : Life is like carnival, whereof hundred times change a masque.

assez
14. 12. 2005
Dát tip
avi

Lyrae
11. 12. 2005
Dát tip
nene, každý má hned několik.

assez
10. 12. 2005
Dát tip
lyrae : ok :-) každý máme svou tvář ;-))

assez
10. 12. 2005
Dát tip
poslednísklenička : jj,schíza a zamilovanost forever :-D

Lyrae
07. 12. 2005
Dát tip
jsem drastická, proto mám své svaté právo znít drasticky:)

assez
06. 12. 2005
Dát tip
zdenda???? ehm....o chlup vedle - tomáš :-))) ale nevadí...nepřejde(snad),i když dneska přešla na chvíli :-))jenže o čem já bych ubohá psala,kdybych nebyla buď zamilovaná nebo ve schíze :-)))

máš recht, málokdo tu píše o něčom jinym... a já vyznávám mopmentálně většinu...:-)

Lyrae
05. 12. 2005
Dát tip
jo no, ale já jsem ji nevěnovala tobě, že? no ne, nechci se dohadovat, k ničemu to nevede rýt do sebe navzájem ikdyž se smajlem na konci věty... taky se mi líbí tato tvoje básnička ale mám raději rýmy...příště to zkus a bude to eště o kousek lepší(aspoň pro mě) neboj, nenávist nevzbudila, často používám silná slova a ne moc často je myslím vážně:)

assez
05. 12. 2005
Dát tip
sice jsi mi ji nevěnovala,ale dotýká se mě:-)Bdu to zkoušet,ale nevím,jestli se na to cítím,píšu básně teprve měsíc a půl a ještě nejsem ani na začátku svého možného vývoje:-) To jsem ráda,že to bereš v poho,znělo to dost drasticky....

che, zdenda má radši jiné kapaliny:-) evi, ta rómantika tě přejde, ale neboj, užívej si to...(lepší než karel:-))

vesuvanka
04. 12. 2005
Dát tip
líbí se mi.... TIP

Eva_S
04. 12. 2005
Dát tip
křehké poto....toužebně skane....dosti umělé.... ovšem ste se něak rozplodila, slečno....vám závidim ty nápady....:)

assez
04. 12. 2005
Dát tip
eva s : dekuji :-)) nezavid,neni co.....i kdyz ;-)

Eva_S
04. 12. 2005
Dát tip
ooo....samozřejmě v dobrym....něak mi to nemyslí....lepčí než dloubanec do oka....

assez
04. 12. 2005
Dát tip
eva s : to teda jj :-))

Lyrae
04. 12. 2005
Dát tip
...pokud se o tom s tebou bavil...no, za některé věci se stydím...ale tráva udělá svoje...tipnu si, ikdyž tě za tu báseň nenávidím.. aspoň chvilku...to byla asi tak trošku odveta za tu moji, že? Eva S: Heč, musím hrdě přiznat, že alespoň 2 nápady v básni jsou moje:)))

assez
04. 12. 2005
Dát tip
Lyrae : co jiného, v jiných případech nápady nekradu,ale teď to bylo nutné,ale nechtěla jsem vzbudit nenávist....to ne.....ale když ty můžeš psát o mně,tak já se v pozadí držet nemíním.... :-))Ale ta tvoje báseň je fakt moc krásná,škoda,že jsem si ji nemohla vychutnat celkově....

assez
02. 12. 2005
Dát tip
že v prudké letní bouři nalézat se slzy dají....od toho to slané teplo (slzy) toužebně skane.....a to nevinně znamená, prostě bez mé viny....už?:-)

assez
02. 12. 2005
Dát tip
ono to bylo mysleno j slzu jako slzu, i jako slzu jako dest....ma to vic vyznamu :-))

assez
02. 12. 2005
Dát tip
letni destik je teply....vsak v nem radi tancujeme:-)diky moc:-)

Áda116
02. 12. 2005
Dát tip
slané mě tam nějak nesedí,a le jinak zajímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru