Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sbohem.....

06. 02. 2001
4
0
2291
Autor
Rozervanec

Sbohem... Barvy duhy kolem očí, ,bista´ ve zdi zborcené, otisky Tvých prstů moje tělo krášlí, hromádka vlasů na koberci, vzpomínka věčná bude na Tebe. I loket v břiše stále cítím. Přeji si usnout spánkem věčným a tělo nechat ležet, tady, na Zemi. Proboha, co jsi to jen udělal!?
clovrdik
31. 10. 2003
Dát tip
...

pěkné. drsné. udělal jen to, co mu ostatní udělat dovolili. tak už to bejvá...

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
hmmm...tak nevim...po tech letech..ale neni to tak jednoduchy jak to pises...ono nekdy neco nedovolis, ale proste nemas sily - treba fyzicke - tomu zabranit..:c)))))

Rozervanec: jasné... lidi dokážou být občas (nebo taky často nebo taky vždy) pěkný bestie. ale styl Tvý básně se mi fakt líbí. Právě tou dekadencí. Když si libuješ v bolesti a hnusu, tak tě nezlomí (i když Tvým primárním úmyslem asi nebylo ji koncipovat v tom duchu. nebo jo? nevím...)

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
ja si rozhodne v dekadenci nelibuju...ba primo ji nesnasim...tohle proste mel a snad je jen pouhy popis veci prihodivsich se...:c)))))

já to myslel tím stylem: "otisky prstů krášlí tělo", "barvy duhy kolem očí".... je to brutální nepříjemnej zážitek, zkušenost, vyobrazenej se skoro.... lyrickýma prvkama... to je ten nádech dekadence, co je na tom aspoň pro mě to nejpřitažlivější (takže jsi tak trochu možná napsala něco, v čem si nelibuješ, ba přímo nesnášíš:-) ..... hej, ber ty moje řeči s nadsázkou samozřejmě! Čau A_S

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
ja si tveho rozboru nesmirne vazim, ale myslim,ze toto ne-dilko si ho vubec nezaslouzi a uz vubec ne po takove dobe....:c))) jinak moc dekuju za prizen..:c))) pa Roz.

Elyn
27. 10. 2003
Dát tip
au...

Andulka
21. 10. 2003
Dát tip
jo, taky bych se nekdy rada zakopala pod zem a pockala az to vsechno prejde...:-)

LaMouette
21. 10. 2003
Dát tip
...i to sbohem bychom meli umet rict.. hlavne kvuli sobe.. *

Martinice
13. 08. 2003
Dát tip
rozervance, doufam, ze jsi stale mezi nama

Krel
11. 08. 2002
Dát tip

JiKo
08. 02. 2001
Dát tip
jsem s tebou ...

alina
08. 02. 2001
Dát tip

Vio
07. 02. 2001
Dát tip
Jestli to nebyla spíš "busta" ve zdi ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru