Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rodinná vánoční idyla

04. 12. 2005
4
0
3427

maminka roztlouká

voňavé koření

v hrníčku po babičce

tluče

a

drtí

jako by v něm byla

sama babička


Silvita
08. 01. 2006
Dát tip
bábi, no jéje

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Z nabízených možností bych vybral: hukot...a fičák...ale nejlepší je stejně "maras":o))

jsem nějak zapomněla odpovídat, že... omluva všem nadšencům co zavítali sem by si přečetli cosi o lásce rodinné:) a taky poděkování samozřejmě elejka: přesně tatata! dnes třeba na zabití fakt byla...a né, že jí to řekneš!!:) frenki: tak hlavně žes to řekl:) princ: kuchyňu máme vélikánskou - to aby se do ní vlezla i babička. ale jsou lepčí historky o mojí babi-postrachu všech potencionálních nápadníků!:)furt studuješ? spring: jsme v blbůstkách, tak neboj, že by ti něco uniklo. díky lancelot: maras... hm, to je asi něco jako hukot / fičák / hrubost nebo spíš nepovedený marat jako mrtvý marat ve vaně?:) pozo: :)))

pozorovatel
17. 12. 2005
Dát tip
:))))

Lancelott
15. 12. 2005
Dát tip
:o))))) Maras!!!:o)))

Honza_Princ
09. 12. 2005
Dát tip
jasně máte malou kuchyň, je vás jak psů, ráno, když se chce každej nasnídat, roztlouct si trochu toho voňavýho koření mezi chleba(rdoinný pokrm), a ste tam namačkaný jak v autobuse ve špičce, tak se taky může stát, že babička zapomene ruku ve svym hrnku a máma to řeže hlava nehla!!! "To se kolikrát i zasmějeme," vypráví pak Evička kamarádkám...****

Frenki
05. 12. 2005
Dát tip
Hrubost! (abych tak řekl) :o)

jde to, monička ale bude na stužkáč vzpomínat dlouho...:-)

fougeres
04. 12. 2005
Dát tip
...:-)

assez
04. 12. 2005
Dát tip
:-))) boze boze,evi evi....babicko,utikej od te rodiny daleko :-)))

eleja
04. 12. 2005
Dát tip
ktera babicka? chuderka mala .... bojujme za prava babicek!!!! babicko, babicko, bojim se o ti malicko ;-)

hádej...my se máme všichni v naší adams family děsně rádi:-)

eleja
04. 12. 2005
Dát tip
babicka ta jadrna, kerou znam? ta, co se ji nelibi vlasy meho chlapce? .... asi ji pujdu varovat .... spiknuti ve vlastni rodine .... musim jit varovat babicku, aby neskoncila v hrnicku ;-)

plovárna
04. 12. 2005
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru