Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A čo keď?

07. 02. 2001
7
0
3591
Autor
Naso

A čo keď? A čo keď zas prichádza jeseň? Ty si tehotná zrelým jablkom Padanie listov smútok nesie potešenie z plaviek zamĺklo A čo keď v nás ešte plače leto? Niekto tam hore krája cibuľu... Ten príval sĺz spomienky zmietol ak si ma nepamätáš, simuluj! A čo keď za humnami straší zima? Budem ťa mať v okne - usmiate kvety Mráz po skle maľuje to čo si všíma ako som s tebou nerozlučne spätý A čo keď na nás dvoch zabudne jar? Zoschneme ako bylinky do čaju či zvoláme aj napriek tomu Láske zdar veselo ako žeriavy keď zočia juh? ---- z pripravovanej zbierky "nEROSpaky"
vero
08. 03. 2002
Dát tip
veľmi jemné a hlboké *

pino15
09. 11. 2001
Dát tip
milé,moc

Vlčica
09. 08. 2001
Dát tip
krasne

Psichiti
23. 07. 2001
Dát tip
obavy jsou na místě :) o všechno krásné se musíme bát, to abychom si to chránili, a neseděli s hlavou v dlaních když nám to před očima, z očí bere voda pryč

nebraska
19. 07. 2001
Dát tip
asi by sa tam skorej hodilo veselo ako zeriavy co letia na juh...sa mi to viac rymuje s tym caju, a uz ked sa basen rymuje cela to juh je tam take akesi odveci...

Kašika
17. 05. 2001
Dát tip
Já se nEROZpakuju Ti poslat tip.

Akado
26. 02. 2001
Dát tip
Ó-la-la... tehotná zrelým jablkom! A vôbec, nádherné obdobia lásky, Naso! Bez toho, aby som musela simulovať.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru