Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lentilky

05. 12. 2005
1
0
1792
Autor
kacatko

Tohle dílko se dá těžko pochopit, takže se ho tu teď pokusím trochu rozebrat: 1. Vypila jsem trochu vína a kolu. a celou dobu přitom bulela 2. měla jsem oteklé tváře a zarudlá víčka od toho brečení a taťka zrovna vařil játrová plíčka pro našeho psa (smrdělo to hnusně) 3. byla jsem sama, všicni odešli. Držela jsem v ruce nůž a uvažovala, že se podřežu, no a pak jsem to zkusila na jednom prstě. Jenže to bolelo a odvaha mě nějak opustila, proto jsem pokusu o sebevraždu nožem zanechala. 4. Když nevyšel nůž zaberou prášky. Vzala jsem si nějaký paraleny a ještě všemožný tabletky, někdy i prošlý a teď čekám jestli zaberou...

1. Dvě deci vína a litr coly.

Hlavu do klína: " Ach, to to bolí!"

 

2. Zarudlé tváře. Oteklý víčka.

V mlze a páře. Játrová plíčka.

 

3. Čtyři býlý. Pátý rudý.

Bolest sílí. Chci jít. "Kudy?!"

 

4.Lentilky barevný. Lentilky mí.

Šáteček, Věneček. Usnula. Spí...

 

 


Vihar
06. 12. 2005
Dát tip
To nemá chybu, toť vskutku echt puboš poezie T :o)

kacatko
06. 12. 2005
Dát tip
Všem, co napsali: Věřte, nevěřte ŽIJU! Já i všichni ostatní k mojí smůle! Akorát jsem nemocná, takže nechodím do školy. JoJo myslete si, co chcete o prespubertáních problémech pitomých slepiček. Piště si, co chcete do svých umaštěných zápisníčků. Vzývejte si třeba Satana, jestli vám to vyhovuje. Tohle se skutečně stalo a zanechalo následky...

Jeheheman
06. 12. 2005
Dát tip
no dyk sem to řikal. je ti blbě:o)

doute
05. 12. 2005
Dát tip
nevěřim....ale říznout se do prstu je dobrý....))))

Jeheheman
05. 12. 2005
Dát tip
bude ti blbě.. v osumnácti se nesebevraždi... nedokážu sice odůvodnit proč, ale mládí je docela hezký už ze svý podstaty i přes depky, tak si prožij aspoň to..

Včelka
05. 12. 2005
Dát tip
Hezký, ale bez prologu bych to asi nepochopila...:)

plovárna
05. 12. 2005
Dát tip
Mně se prolog líbí víc než dílko :o)

jaza
05. 12. 2005
Dát tip
zkoušela si přemýšlet?- někdy je to sice horší jak sebevražda, ale přežít se to dá...

Furthimwald
05. 12. 2005
Dát tip
bože! a to býlí/bílý je každopádně blbě

Edhelien
05. 12. 2005
Dát tip
Teda buď jsi blázen, nebo nechci vidět, v jakym stavu jsi to psala...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru