Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

13. 02. 2001
3
0
1812
Autor
šroubek

Láska... zůstává na zarosených sklech i starých fotkách vždy s trochou bolesti neb k růži patří trny ve vůni dítěte i v tváři staré ženy. A každý z nás je jejím znamením může to zapírat, přesto to nezmění. ... Jednou jsi řekl, že porodím smrt. Především k sobě byl jsi však krut. Ve své hrubosti lhals hlavně sobě. Snad ses chtěl přesvědčit, že láska končí v hrobě. Anebo doufal jsi, že nemůže být v tobě. Přesto jak každý nosíš to znamení, lži si jak chceš tohle už nezměníš. ... Je věčnou hrou náhodou, dotekem hlasu, srazem pár molekul v mejdanu času. "Šarlatánství" co nedovedeš změřit, a proto mi ani nemůžeš věřit, že váhu lásky mohou dát někdy tři kila padesát.
Carodej
19. 02. 2001
Dát tip
Mejdan času je fakt krásný spojení:-) Típek:-)

šroubek
19. 02. 2001
Dát tip
díky :o)

Print
13. 02. 2001
Dát tip
*!

hermit
13. 02. 2001
Dát tip
*

Merle
13. 02. 2001
Dát tip
já vážil s bídou kilo a čtvrt, no a vidíte, jak jsem skončil.. ;-)) šroubíku, to už řešíš tyhle problémy? no to potěš příroda...

ruby
13. 02. 2001
Dát tip
mejdan casu je krasne slovni spojeni.

suva
13. 02. 2001
Dát tip
přebiju Printa ! :c)***

dAEMON
13. 02. 2001
Dát tip
No, já měl zase 4,20, Merle :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru