Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Legenda o modlitbě

07. 02. 2001
6
0
1489
Autor
Sarken

jedné kamarádce přála bych Ti, abys sama pochopila...

Nauč mne milovat bez slz a bez strachu Tobě chci žalovat, že při tvoření bořils nač úzkost? jen stáhne do prachu výčitek a lží. Ráj jsi nám sliboval žít věčně v Edenu svou přízeň maloval. Když jsme se stali lidmi: trest smrti pro Tebe vzpomenu: láska odpouští. Co sis to vysnila jeptiško bez řízy? Svůj pohár plnila teď pláčeš, že se rozlil jaký bůh? Neseje, nesklízí je jenom Tvůj sen. Ráj očistec peklo „raď Pane kamenů“ snadno se to řeklo. Lehké je sepnout dlaně sama žij! Pro Tebe vzpomenu: láska odpouští.
Taliesin
11. 07. 2002
Dát tip
moc pěkné ... ****!

Merle
13. 02. 2001
Dát tip
vof, to je dost dobré... dost na tip vím co cheš říct, vím snad i komu... sám mívám podobná kázání ;-))

Print
08. 02. 2001
Dát tip
*!

Albireo
08. 02. 2001
Dát tip
Skvělé! *

JDqH
08. 02. 2001
Dát tip
Hmm... ;-) *!

Vyjan
08. 02. 2001
Dát tip
Myslím, že sis naložila moc velký náklad. Ano, já chápu dobrý úmysl, tuším také, cos chtěla kamarádce sdělit, ale z té básničky příliš ční ukazovák vychovávající. Nesdílím nadšení předchozích.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru