Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční úvaha o kaprech, koulích a tak...

06. 12. 2005
6
0
2357

Namalovala jsem prstem sprostej obrázek na slepý zrcadlo. Rozhodla jsem se popřít tvrzení, že koule je základ všeho.

 

Koukala jsem se na Miss World  a řikala jsem si „bože, jak asi vypadaj ženský v týhle zemi, když tohle je miss?“ a pak zase „tak tohle jo, to je fakt krásná holka“ a napadlo mě, že až tam přijde jedna, která řekne: „Je mi osmnáct a dělám všechno, co můžu, abych pomáhala lidem, třeba jedný starý pani odvedle nosim nákupy a jednomu slepýmu pánovi z baráku naproti chodim zalejvat kytky a dělám to úplně zadarmo!“, tak ta to bude mít zaručeně vyhraný, protože je jich tam asi sto padesát (to je muj odhad, fakt nemám tušení) a všechny, zdůrazňuju VŠECHNY, řikají totéž: „chtěla bych pomáhat a spasit svět.“ Musim bejt Miss World, abych mohla pomáhat? Fajn, v tom případě lehám na kanape.

 

Koule není základ všeho když:

-         ve Friscu prší

-         přenoska poskakuje na černý placce a praskání ani trošku neruší zpěv

-         když tvuj syn vykrajuje kapry z rumovýho těsta a čim víc ochutnává, tim víc jsou kapři nakřivo

-         ležíš s horečkou a napíše ti kamarádka – asociál: „nepotřebuješ něco?“

-         rys ostrovid se díky hájení vrací do historických domovin

 

Koule je nejúspornější útvar, to bezesporu, nejmenší spotřeba materiálu. Ale viděla jsem několik svejch i cizích rentgenovejch snímků a nikde žádná koule, tak jakej základ?

 

Ten kosočtverec na noční oblohu ale namaloval někdo už včera…

 

A potom jsi přišel ty a přesvědčils mě, že koule opravdu jsou základ všehomíra.

 

 


hezký*

Andulka
08. 12. 2005
Dát tip
:-)))

JiKo
07. 12. 2005
Dát tip
vánoční úvaha jak má být :-DDD

Vaud
06. 12. 2005
Dát tip
Máš pravdu s ode mě tip, protože je to moc fajn zamyšlení. Na RTG snímcích je někdy lepší, když tam koule nejsou ... ale co takový koulena? *

máš pravdu, japko je asi koulička :-)))))

Diotima
06. 12. 2005
Dát tip
jdu se podívat, estli tam eště je .... ten kosočtverec na oblohe :-)tip

hai_mal
06. 12. 2005
Dát tip
kruh je základem všeho.........jo možná i ty koule budou k užitku, když jsou kulatý :-).....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru