Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmrzlá naděje

08. 12. 2005
5
0
1480
Autor
Káčátko

nebásněno..

Srdce se mi chvělo
vyšla jsem do chladnýho rána
z kanálů valila nasmrádlá pára
a stejně už víc neotrávila
mysl
Ti co právě sázeli keříky
podél plotu
jako já naději
do zmrzlý země
asi nevěděli
že jejich námahu spálí mráz
Ti co chtěli někam jet
škrábali jinovatku z aut
a já ze svý duše

28.11.2005





vesuvanka
01. 01. 2006
Dát tip
Zaujala mě moc... a líbí se mi i grafické zpracování... TIP

Káčátko
01. 01. 2006
Dát tip
Díky Vesu.. (jednou jsem šla z práce po noční a přesně takhle to bylo, tak jsem to prostě jen napsala)

jufonka
01. 01. 2006
Dát tip
sem dokoncila tu pohadku

Káčátko
27. 12. 2005
Dát tip
:) díky

Poetík
27. 12. 2005
Dát tip
Rádo se stalo... :o)

Poetík
26. 12. 2005
Dát tip
Taky moc hezké. Obvykle mě málokdy osloví něco, co se nerýmuje...v tom jsem tak trochu konzerva, ale tohle je fakt krásný. A s tou jinovatkou na duši to určitě nejni tak hrozný,...jinak bys nemohla psát takhle pěkný básničky. Líbí!

jufonka
18. 12. 2005
Dát tip
Je to hekzký líbí se mi... i styl , všechno, tipan*

Káčátko
18. 12. 2005
Dát tip
Díky za návštěvu a milá slova :)

Káčátko
17. 12. 2005
Dát tip
Schnorkel wrote: Ale ne že se tomu poddáš, pro pět ran do klobouku!!! :-) * Bojuju.. Schnorkel wrote: Vzpomeň si na jeskyňku, ano s malým "j", jak byla krásná, a nezapomenutelná.... :-) * Byla :) souhlas! Třeba zas někdy bude. Schnorkel wrote: Karotenu zdar! :-) * Nazdar! Cucám teď mrkvový džus Carotella plus Multivitamin - nejlepší značka :) Doporučuju!

Káčátko
17. 12. 2005
Dát tip
Je to kvalitka.. mňam mňam, mlask, dup! P.S. Nápoj podávejte vychlazený.

T_O_M_
08. 12. 2005
Dát tip
Ti co chtěli někam jet škrábali jinovatku z aut a já ze svý duše. A vůbec celá básnička je hodně autentická, četl jsem od Tebe Prázdninovou a Korálky - a ty mě nezaujaly tak abych k nim něco napsal, ale tahle je mi hodně blízká (i tím datumem). Zahřívej se - to na jinovatku platí :-)

Bechtin01
08. 12. 2005
Dát tip
autentický okamžik výkřiku, měj se skořicově /u svařáčku/

Káčátko
08. 12. 2005
Dát tip
Dík, když já červený víno nemůžu :( Červenám po něm.. v obličeji, víš? Ale skořici mám moc ráda : )

Káčátko
08. 12. 2005
Dát tip
..měj se skořicově.. hezký :)

Schnorkel
08. 12. 2005
Dát tip
:.-( fňuk, T*, také škrábu, ale už to tak nějak nejde... pomalu zamrzá mi na trvalo... :-( Ale ne že se tomu poddáš, pro pět ran do klobouku!!! :-) Vzpomeň si na jeskyňku, ano s malým "j", jak byla krásná, a nezapomenutelná.... :-) Karotenu zdar! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru