Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRAHOU NA ZELVIM KRUNYRI

11. 12. 2005
0
0
2770
Autor
Petula

Jste zvani na jiz treti rocnik prochazky zelvim tempem, aneb

"PROPLOUVANI PREDVANOCNI PRAHOU NA ZELVIM KRUNYRI"

Sraz je ve ctvrtek 22.12. ve 12.00hod ve  vestibulu metra Narodni trida.

 

Od TESCA poplouzime se ulici Na Příkope a u KOTVY zakotvíme.
Doporocujeme hodne, ale fakt hodne tepleho obleceni (ze zkusenosti: to co si myslite ze vas bezpecne zahreje + alespon jeste jedna vrstva navrch), cim barevnejsi obleceni, cim vetsi klobouky, rozevlatejsi saly, tim lepe) a termosky naplněné svarakem ci grogem, protoze plavba trva pres 2 hodiny ...

... prijdte se kochat svým zelvim tempem mezi proudy spechu...

Těší se Turtulus, Kačka, Ridina a želví posádka.

P.S. sraz posádky nemůžete přehlédnout, už tam bude čekat ŽELVA
velikosti normalni  ceske kravy.

 

(V pripade dalsich dotazu muzete volat 608 20 21 33 nebo 607 837 512. Budeme radi, kdyz tuhle zpravu preposlete dal.)

 


alina
19. 12. 2005
Dát tip
šišmarjájózef.... a to je co? :o)))

Bebitka
15. 12. 2005
Dát tip
to zní skvěle, želvy jsou pohodáři :o)

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
vella: v hrobě?:-)

JiKo
12. 12. 2005
Dát tip
letos jsem názorný příklad toho jak se taky dá pracovat a plánovat v nešťastný dny. Víc než polovina akcí kdekoli konaná mi připadá na vytížený den.... no tak třeba příští rok :-)

Joe_Black
11. 12. 2005
Dát tip
jé, já ci taky a já nemůžu, ale super... dám vědět jednomu želvákovi, mohlo by ho to zaujmout

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru