Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

And Nothing Else Matters....

10. 12. 2005
4
5
3981
Autor
assez

hodně citová věc... :-( for my tigger :-xxx psané sbohem... druhý pokus :-)))




Jsi otrok času příliš krátkých chvil
Zaplakej, proč k pravdě zády ses otočil
Osud do vrásek mezi tvýma očima
Ukryl, že já jsem ta pravá,ta jediná

Blond vlas, do kterého svázal sis srdce
Slabá oběť, druhé jméno pro milence
Chtěla jsem Ti odpustit, jak jsi žádal
Všechny ty sny, co jsi do mě vkládal

Zůstala jsem v tom momentu, klamně
I když se ztratil, proradně a ladně
Už jen v dávnověku zněly Tvé polemiky
Náš příběh psaný ze slov Metallicy

Bojím se na Tebe zapomenout
Protože bych už nemusela milovat

5 názorů

FunThomas
23. 05. 2007
Dát tip
no.. tak trošku se do toho vžívám...

assez
23. 05. 2007
Dát tip
diky,tahle je asi uplne nejcitovejsi ze vsech,co tu mam...tak jsem rada,zes ji ohodnotil kladne;)

FunThomas
23. 05. 2007
Dát tip
Zůstala jsem v tom momentu, klamně I když se ztratil, proradně a ladně Už jen v dávnověku zněly Tvé polemiky Náš příběh psaný ze slov Metallicy - to je super! to je i za tip...!*

assez
25. 11. 2006
Dát tip
ja vim..tahle je proste jen moje a chapu,ze v tom najdu sama sebe jen tak mozna ja:-)

Jehanne
25. 11. 2006
Dát tip
Milá. Citová pro Tebe.Jen jsem letmo přehlídla kritiky /jindy se neobtěžuju je číst.. Víš co je super Ewiczko? Že Ti může bejt úplně jedno, esli se to někomu líbí nebo ne. Jestli Tě chápe nebo ne, jestli si v tom našel něco svého..nebo ne.

Pickwick
12. 01. 2006
Dát tip
mám raději nerýmované básně, myslím, že s nimi snadněji vyjádříš své pocity. je hezká, ale více se mi od tebe líbí ty kratší nerýmované...je v nich víc citu.

assez
12. 01. 2006
Dát tip
Pickwick : byl to takový pokus,normálně vázané verše nepíšu,protože přesně jak jsi řekl,mi dá větší práci vyjádřit své pocity...ale tahle je nejcitovějši ze všech :-)i když tak možná nepůsobí,nevím....

Cairo
10. 01. 2006
Dát tip
jo tak tigger, tak to je jiná, když to není tygřice:) zas je to ale škoda...vem si třeba sapfo...

assez
10. 01. 2006
Dát tip
cairo : kvuli tobe se teda stanu bi , ok ? :-D

assez
12. 12. 2005
Dát tip
k ance : jeee, ty jsi z chodova? tam to znam :-))

Dickers
12. 12. 2005
Dát tip
Pslení dva řádky-svatá pravda, takový nepsaný pravidlo:-(líbí *

assez
12. 12. 2005
Dát tip
dickers : jee diky :-)

K_Anče
12. 12. 2005
Dát tip
assez, ne-nejsem...znáš to v Michli? Odtamtud sem:)))

assez
12. 12. 2005
Dát tip
k ance : no neznam, ja odtamtud nejsem, ja pouze znam mista podel tras metra jako Opatov,Chodov atd. Jinak leda centrum a Pruhonice:-)

K_Anče
12. 12. 2005
Dát tip
no vidíš, tam to neznám já...

K_Anče
11. 12. 2005
Dát tip
jenyk, za uši bys dostat měl...

assez
11. 12. 2005
Dát tip
jenyk : jupiii...prvni pochvala od jenyka :-)) toho si vazim :-) diky moc...

assez
11. 12. 2005
Dát tip
podez divka : Trust I seek and I find in you Every day for us something new Open mind for a different view And nothing else matters... metallicu miluju a hlavne tuhle pisnicku :-)) a vsechny ty slova jak kdyby vypovidaly....

assez
11. 12. 2005
Dát tip
Solmes : apocalyptica,the distillers,guano apes,aerosmith,nirvana,guns n roses,yellow card,simple plan,good charlotte,sunshine(16.prosince jdu na koncert :-)),a perfect circle,the ataris,cauterize,cranberries,the darkness,muse,dashboard confessionals,the starting line atd. :-))

assez
11. 12. 2005
Dát tip
jenyk : to verim :-)

Lyrae
11. 12. 2005
Dát tip
forma potřebuje doladit, ale nemá to špatný obsah...bojím se na tebe zapomenout, protože bych už nemusela milovat...asi to mám opačně: bojím se na tebe vzpomínat, protože bych tě tak nikdy nepřestala milovat...(stejně nepřestanu, sakra, je to dnes ale den na pytel, že...)

assez
11. 12. 2005
Dát tip
Solmes : vyraz ;-) z tech tvych jich moc neznam,spis jen tu klasiku jako nirvana,beatles,rolling stones....ti jsou dobri:-)

assez
11. 12. 2005
Dát tip
Lyrae : ono ta basnicka je uz jen tak napul aktualni....musim se priznat,ze jsem cekala horsi kritiky,protoze predtim nez jsem ji dala na pismak,tak mi ji moc pozitivne nehodnotili,ale musela jsem ji sem dat :-)Dnesek je nic moc,to souhlasim:-) bude lip....

K_Anče
11. 12. 2005
Dát tip
jenyk, omyl...Chodovu sem nestačila pláchnOUT

K_Anče
10. 12. 2005
Dát tip
psané s Bohem?:))) Název sliboval mnohem víc...než to nic, co si odsud odnášim. Chápu pocity, ale zpracování se mi nelíbí.

Eidam
10. 12. 2005
Dát tip
mám rád metallicu a mám rád nirvanu a kurdta cobaina. Připíjím na jejich zdraví.

assez
10. 12. 2005
Dát tip
jj diky :-) hodne lidi mi tuto vec zkritizovalo,ale je to proste citovka :-)

assez
10. 12. 2005
Dát tip
jjj...jsou super :-)

K_Anče
10. 12. 2005
Dát tip
doposavad sem si nevšimla, že bych byla "hodně lidí":))))) Nic si ze mě nedělej, sem stará šťoura...dyk se mnou se taky nemazlej.

assez
10. 12. 2005
Dát tip
k ance : ja jsem tim myslela,ze mi ji zkritzovalo uz hodne lidi,pred tim nez jsem ji sem dala,vis :-) ja to beru,vsak jsi tady od toho :-)

assez
10. 12. 2005
Dát tip
solmes : nic si z te one nedelej....to prijde,uvidis :-)p.s. - jak to,ze nemas rad metallicu ??!!!!!!!

assez
10. 12. 2005
Dát tip
solmes : the kinks? to neznam :-o ruzova je dobra :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru