Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoce.

11. 12. 2005
1
0
1662
Autor
Jaromir_D

Vánoce. Všichni víme že v prosinci máme svátky. I ti co v Ježíše nevěří se těší na Vánoce. Pan Bůh nám dál že se můžeme svobodné rozhodnout, a řič já v to nevěřím, já jdu do práce.


Vánoce tu zase máme, Na koho my vzpominame? Jak na nebi hvězdička, a pod ní je jeslička.

V jesličce, tam dítě leží, Tři Králové, k němu běží. Nechtěli se opozdit, dítěti se poklonit.

Také u těch jesliček, každý mu dál dáreček. Nazpět domů hlásali, Ježíška jsme viděli.


promiňte, ale já se musela fakt smát.... to už mi přijde lepší: vánoce jsou svátky klidu, nezkoušejte naši třídu, kdybyste nám pětku dala, ryby by vám nechutnala... ale to je zmatek nad zmatek... taková sodoma komora nebo která to byla... :-)) Velkej, hezká trefa....! :-)

Zbora
12. 12. 2005
Dát tip
Jeslička od vzoru berlička!!!

T_O_M_
11. 12. 2005
Dát tip
Prolog - dejme tomu. Ta říkanka dole je jako ze slabikáře...trošku slaboduchá asi jako vánoce v dnešní době - takže vlastně přesná...

Andreika
11. 12. 2005
Dát tip
au

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru