Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soud

08. 02. 2001
2
0
1759
Autor
Wolfling

Lidé jsou vrazi, vraždí na potkání už dítě ví, jak dýku uchopit lidé jsou vrazi, věřte mi to paní ti když to vlkům nelze pochopit. I po člověku člověk s klidem střelil na sebe strojí jenom klam a mam raděj by puknul, než by kořist dělil věřte mi paní, já je dobře znám. Smečka je lidmi za vzor zášti brána kdo nás však zná, kdo z nich nám rozumí? Každý si hlídá, odkud přijde rána pochopit druhé dávno neumí. Když vlčí kůží člověk zeď si zdobí kárá ho někdo? To se, paní, ptám! Běda však vlk, když pro obživu loví dávno jsem hluchý k jejich výčitkám. Tak pojďme paní, ať si tady leží. Vždyť tasil zbraň, pak rána není hřích po vlčím boku vlčice ať běží prolitou krev zasype čerstvý sníh.
Wolfling
25. 04. 2001
Dát tip
Taky možnost jak to chápat. Ale v tomhle případě ti vlci nemají být symbol.

Danny
22. 04. 2001
Dát tip
lidi na lidi jsou jako saně člověk na člověka jako kat podívejte se na ně musíte naříkat (Voskovec & Werich)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru