Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A Little Selfish Conversation

Výběr: Sunmoon, vesuvanka, Print, KayTee
11. 12. 2005
23
0
5475

(přesněji 1370 km od Londýna) It\'s a bit early in the midnight hour for me To go through all the things that I want to be I don\'t believe in everything I see Y\'know I\'m blind so why d\'you disagree Take me away, cos I just don\'t want to stay And the lies you make me say Are getting deeper every day These are crazy days but they make me shine Time keeps rolling by All around the world, you\'ve got to spread the word Tell them what you heard We\'re gonna make a better day All around the world, you\'ve got to spread the word Tell them what you heard You know it\'s gonna be o.k. What you gonna do when the walls come falling down? You never move you never make a sound So where you gonna swim with the riches that you found? If you\'re lost at sea I hope that you\'ve drowned Take me away, cos I just don\'t want to stay And the lies you make me say Are getting deeper every day These are crazy days but they make me shine Time keeps rolling by All around the world, you\'ve got to spread the word Tell them what you heard We\'re gonna make a better day All around the world, you\'ve got to spread the word Tell them what you heard You know it\'s gonna be o.k. ... Yeah I know what I know I don\'t know what I know Yeah I know what I know It\'s gonna be okay Yeah I know what I know I don\'t know what I know Yeah I know what I know Pig\'s don\'t fly - never say die!!! So things are gonna fly - never say die!!! Things are gonna fly - never say die!!! Nanana, nanana, nananana nananaaa Nanana, nanana, nananana nananaaa Nanana, nanana, nananana nananaaa Nanana, nanana, nananana nananaaa Things are gonna fly - never say die!!! Nanana, nanana, nananana nananaaa So things are gonna fly - never say die!!! Nanana, nanana, nananana nananaaa So things are gonna fly - never say die!!! Nanana, nanana, nananana nananaaa So things are gonna fly - never say die!!! Nanana, nanana, nananana nananaaa -Oasis; All Around The World;Be Here Now(1991)

ze svetru vykukují límečky košilí

a džíny mám prostě rád

ale no tak slečno redaktorko, proč by jsme se nenapili

dyť dnes pohřeb listopad..

 

kouříte?

nejmenovanou liverpoolskou kapelu

nosím celý post-letní čas

v kapse

vyžehlím, ba dokonce občas i vyperu,

jen ty ponožky zapomínám obracet zas a zas

vrabcem

rozcuchaným

(“zrovna jsem vylezl z postele”)

jsem taky docela rád,

hmm, na co jste se to vlastně chtěla ptát?

 

ptala jsem se Vás jestli kouříte.

ne,už nekouřím.

slečno, řekněte mi, Vy byste váž nechtěla?

ani kdybych se naučil francousky?

ani když se na Vás takhle podívám?

podívejte se na ..

tak co.. ne?

se tu mám ptát, ne odpovídat.

a proč ne..?

jste nepraktickej.. do života..

takže teď už se neptáme, hmm? a jinak..?

jak jinak..?!

no do jiných než do života by jste chtěla..?

no, hmm.. ejděme k další otázce.. co Vaše přítelkyně..?

bude chtít t jako koho jsem sis představoval,

když jsem tohle psaljinak se určitě fajn.. tak chtěla nebo ne..?

co si myslíte o současné české politické scéně?

 

na brození se listím

jsem si pořídil parádní manšestráky.

neboj, si jednou zjistím

proč mám permanentně zaděláno na mindráky

a jasný barvy mi nesluší,

proč se moje tvář dycky nejrychleji smyje

z vizitkářů lidských duší.

mohl by jste mi aspoň jednou odpovět na to, na co se ptám?!

když , tak se aspoň pokuste definovat jednou tou.

 

mož že Vám vadí moje mlíko v čaji,

nebo moje náklonnost k dešti

-když venku prší je pod peřinou jak v ráji-

mož to že věřím na neštěstí

co se do člověka vlije a pak ho zabíjí

Definice jednou tou:

-vyrobeno v Anglii

(tedy skoro)


Vonna
08. 01. 2006
Dát tip
na brození se listím jsem si pořídil parádní manšestráky. neboj, já si jednou zjistím proč mám permanentně zaděláno na mindráky tak tohle se mi líbí

vrah
24. 12. 2005
Dát tip
*

Ariela
14. 12. 2005
Dát tip
vyborne *

Pablo_honey
14. 12. 2005
Dát tip
kurva chlape, textík z Be here now alba a k tomu fotka z Heathen chemistry? what the fUCK, MATE? a pak hlavně to co je pod tím vším: co to máš za čtenáře, že jsou schopní nekriticky ovýběrovat něco podobnýho? je to ukecaný jako felix holzman a k tomu prázdný prázdný prázdný jako posledních pár alb od výše zmiňované super kapely. Žádní Beatles, kamaráde... Thumbs down!

proti gustu žádnej dišputát, mně se líbí!! trochu legrační sice, ale mile melancholický konstatováni

KayTee
13. 12. 2005
Dát tip
tak tohle je vážně super :-)) *

Bernies
13. 12. 2005
Dát tip
***

nonamebeast
13. 12. 2005
Dát tip
co je hloubka pro kritiku...umíš hezky psát:)

guy
12. 12. 2005
Dát tip
jo *

*

aquapolo
12. 12. 2005
Dát tip
povedená, jsi prostě šikulka... jen bacha na francou"Z"štinu *

jo, je to fajn...TIP (jen teda my Oasis nemáme rádi a je dost možný, že v tom nejsme sami, tak jestli by nestačilo prostě napsat jméno kapelky a název písně a když tak ještě nějaký odkazy třeba...anebo to hodit dolů do diskuse, kde to tolik nebije do očí...ale takhle nás to docela i ruší...)

vesuvanka
12. 12. 2005
Dát tip
zaujala mě m oc a krásně se čte, TIP a V

Sunmoon
12. 12. 2005
Dát tip
Hai_mal: nojo, já vim, to bylo jen postesknutí si..:o)

Zbora
12. 12. 2005
Dát tip
t.

hai_mal
11. 12. 2005
Dát tip
*

Zuzulinka
11. 12. 2005
Dát tip
***

lukášj
11. 12. 2005
Dát tip
toto je absolútne bez debát - fajn

ssalpy
11. 12. 2005
Dát tip
t:-)

just_me
11. 12. 2005
Dát tip
hezká:)

Eileen
11. 12. 2005
Dát tip
chmmmm jo to ses celej ty do jinych veci nez do zivota :)) chudak pani

Sunmoon
11. 12. 2005
Dát tip
Teeeda - super...zas to má skvělej spád, říz, Tvůj rukopis! Panebóže, jak já Tě ráda čtu...normálka Ty nesmíš přestat psát! Fakt by se mi stejskalo...a nechceš už někoho ukecat na vydání? Nedávno jsem si doma přemýšlela, že ybch si něco od Tebe zarámovala a umístila na zeď...:o) t* + v + nej...jasně!

mortecino
11. 12. 2005
Dát tip
*

Tinúviell
11. 12. 2005
Dát tip
závidím, že někdo umí psát tak krásné lehce, nenásilně... Navíc mi to úplně sedí i obsahově...do jinych věcí :o)) T

hai_mal
11. 12. 2005
Dát tip
Sunmoon - není nad upřímnou a spontánní reakci :-) Ono s tím vydáním to není jen tak (ukecat nikoho nelze, snad jen v případě, že si veškeré výdaje budeš hradit sám), já třeba čekám na vydání jedné mé knihy už přes dva roky a to mám řádnou smlouvu na příštích sedm let s vydavatelstvím i nakladatelstvím a veškré náklady jdou na ně.....a co se týká poezie - moc lidí si dneska sbírku poezie asi nekupuje myslím... no, to mě jen tak napadlo když jsem četla tvojí reakci :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru