Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmička

12. 12. 2005
1
1
1839
Autor
evalota47

To snad ani nejni možné.

To snad ani není možné.Tak jsem se včera nachomejtla u Sedmičky na Nově.přiznám se,že tak úplně náhoda to nebyla neb vím,že naši pánové politici vytáhli do předvolebního boje a ať člověk chce nebo ne ,tak stejně se v tom jejich bahně musí máchat s nimi, vtažen každodenními peripetiemi na úřadech,obchodech a vůbec celkově všedním životě tohoto státu.Nemusíte se zajímat o plitiku,stejně na vás kouká z každého kouta a přidělává slabším osobnostem břichabol a těm silnějším energii pro případný "pěstní"zaápas.Já jsem asi něco mezi tím prvním a ještě něco navíc.Troufám si říct,že jsem se rozhodla všechno převádět do rovin satiry.Vždyť bych z toho musela zbláznit a jsem přece jen člověk.Prostě  různé výroky pánů politiků se nedaly přeslechnout.Zapamatovala jsem si jeden takový a možná jsem cvok,ale vážně mě rozesmál-to prostě jinak nešlo.Moderátor jistou dobu naléhal na pana Š. s nějakou otázkou-už ani nevím co to bylo,ale byl opravdu neodbytný a pana Š.to pěkně vytočilo,načež vyhrknul:"Nemůžu přece všechno vědět,nejsem Brouk Pytlík". a korunu tomu dodal když na závěr bylo hodnocení důvěryhodnosti a jeho "protivník s ODS" získal 54% zatím co on 46%-"Naši voliči nemají tolik peněz aby utráceli za vaše SMSky".Není to nějak v rozporu s vyhlašováním jak jsme bohatí a proto více utrácíme?Nebo jak nám ta ekonomika šlape díky ČSSD?Sakra,nebude lepší volit Popelnici? 

1 názor

evalota47
03. 07. 2011
Dát tip
tak jsem tady nahlídla a řekla bych,že v tom roce co jsem to napsala...to pořád ještě byla taková hra...dneska už to není hra...dneska jde o krk...

Eva_S
12. 12. 2005
Dát tip
Zatim mam štestí a politika se mě opravdu netkla skoro ani na těch úřadech, ale jelikož sem si docela jistá, že se tomu nevyhne ani asociální bezdomovec, na mě to přijde taky, proto s Vámi docela souhlasim.... Příklad je docela trefnej, ale myslim si , že uplně nejlepčí bude je vůbec neposlouchat, by si člověk z nich ukroutil krk....

Honza_W
12. 12. 2005
Dát tip
No, neměl jsem v úmyslu teď přemýšlet nad politikou, ale udělám výjimku;-) Kam se na Pytlíka hrabou. Ten měl aspoň ty úmysly;-) t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru