Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlnění

08. 02. 2001
2
0
1586
Autor
Mamba

vlnění nebo chvění?

Vlní se tráva ve větru i lidská těla při milování Vlní se zvuk při své cestě i hadi při namlouvání Krajky na šatech bílé nevěsty a vzduch nad silnicí rozpálenou vlní se dlouhé i krátké vlasy dívek a úsměvy nad duší sotva napravenou Řeky i když líně se vlní i duha při kapkách něžných vlní se slova při hádce a hříva koní splašených Vlní se souhvězdí kolem nás vlní se snad celý svět...
Anonym
15. 02. 2001
Dát tip
Tip!

Merle
13. 02. 2001
Dát tip
konec je orpavdu slabší, ale jinak je to dost dobré... já ted spíš vrním, ale to jsou vlastně taky jen vlny :-))

Mamba
13. 02. 2001
Dát tip
No, přiznám se, že jsem fakt nevěděla, jak zkončit...

Anonym
12. 02. 2001
Dát tip
já z toho cítím řecké filozofy - ale hezky...

Mamba
11. 02. 2001
Dát tip
sss IVANOLE, sss... vlní se to, co se vlnit chce, tak to někdy zkus a uvidíš...

Mahoney
11. 02. 2001
Dát tip
moc hezké, jen mi chybí výraznější pointa... celou dobu čekám, co z toho bude, a nakonec nic překvapivého, tedy jako čtenář se cítím trochu zklamán - takže bez tipu...

IVANOL
10. 02. 2001
Dát tip
-některá lidská těla se při milování teda nevlní:-)) -krátké vlasy na ježka se vlní jen v hodně silném větru:-)) -a já se teda nevlnim :-))) -dám ti tip, protože je to hezký, bez deprese *§*

Adelan
09. 02. 2001
Dát tip
Povedené pojetí, moc líbí, než se odvlním, zanechám tip *

inventor
09. 02. 2001
Dát tip
když se soustředíš mám chuť se soustředit též :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru