Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

letná guľa

Výběr: jenyk, Fouckault
14. 12. 2005
8
0
1841
Autor
helium

ktoré leto ti dovolí dýchať paru na sklo,
kresliť do nej tváre motýľov?
ktoré leto ti dovolí počuť svoj hlas
v pesničke niekoho iného?


bez obavy, že niečo skazím...


kráčam, takmer lietam po rozkvitnutej tráve,
zatiaľ čo ty slepo šmátraš jednou rukou pod snehom.


jednou rukou v rukavici,
držíš ma na stuhe,
ako balón plný hélia


v duchu preberáš...


roztrhnuté gorálky
umlčujúcou pravidelnosťou
omračujú farebnosťou


ťukajú o zuby a zem - vypadávajú mi z úst.


a len ja dokážem pri tom hluku zaspať
s pocitom, že ťa mám až podozrivo rada.


obluda
21. 12. 2005
Dát tip
pekna *

mayoo
14. 12. 2005
Dát tip
t

...parada...

hai_mal
14. 12. 2005
Dát tip
*

Eva_S
14. 12. 2005
Dát tip
*

helium
14. 12. 2005
Dát tip
ooooo....dakujem, necakala som taky uspech, skoro som ju vyhodila:)

Skafararix
14. 12. 2005
Dát tip
cooo? tak takuto polohu tvojej tvorby nepoznam, preco na k6 nedala? co sme horsi od pismaka?:)...aj mi chceme v nasej malej milej komunitke citat kvalitne basnicky ako je tato!....tu si ako vidim slavna:)...a my sme ta len hanili skoro u nas na pieskovisku...

helium
14. 12. 2005
Dát tip
skafo, nerob, prestan!...aka slava?...a okrem toho ...je tam:)

Skafararix
14. 12. 2005
Dát tip
precooo? ako prestan, co robim?:)...sak ja sa len hram a chvalim ta a cerim zuby a potlapkavam ta po basnickom pleci kde ti sedi ten papagaj co ti slova basni nasepkava a ty takto na mna...cccc...do pockaj...na vianoce nic nebude!...(aby si vedela...pche!:)

helium
14. 12. 2005
Dát tip
ale ved ja som vacsinu roka drzala hubu a krok, tak aspon nieco male by mohlo byt, nie???!! :)

Skafararix
14. 12. 2005
Dát tip
nie a basta a nevymyslaj! prave som pisal santovi mail, ze ta skrtame...si odfajcena...ha ha ha ha:---)...beee beee...

helium
14. 12. 2005
Dát tip
no dobre ako chces...ale ani ty uz nic tento rok nedostanes...santa este nejake resty u mna ma z minulych rokov, takze budem trochu vyjednavat:)

Skafararix
14. 12. 2005
Dát tip
...tak nic z toho...mail sa nedorucil...adresa neexistuje a v spravach hovoria ze Santu chytili pri kradezi v hrackarstve....svet sa posral:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru