Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Johanka z pArku

09. 02. 2001
6
0
2915
Autor
Naso

Dievča z parku. Ešte nevydané Poblázniť môže armádu mužov vie veci zázračné, nevídané je symbol tých najtajnejších túžob Pošepká vám zvodne čo je láska nahá, tak ako ju pánboh stvoril Nie je žiadna panna. Orleánska Určite raz na hranici zhorí Hriešna a mladá. A možno svätá Budú ju súdiť falošní prísni Vo chvíli pravdy o ňu nik nestál nenašiel sa nik, čo si ju vysnil. Johanka z parku sa na noc strojí Na novú výhru v jej „svätom“ boji --- zo zbierky "v paSCI FIlozofa"
Moji priatelia ma volaju johanka z parku....ta basen mi nahana strach...ze skoncim ako ona

Lucienne
30. 06. 2001
Dát tip
Tak... neviem, prečo sa mi to tak páči :o).

clovrdik
15. 02. 2001
Dát tip
škoda tý poslední sloky, příjde mi trochu nadbytečná, ale jinak paráda

Silvinka
12. 02. 2001
Dát tip
Pekné!!! Touto si si ma získal. :o) Tie zbierky sú samizdatové, alebo v nejakom vydavateľstve? Vieš, hľadám lit. kritika pre jednu stránku, niekto, komu vyšli 4 zbierky by to skúsiť mohol. Veď sa ozvi.

Mahoney
11. 02. 2001
Dát tip
* Carodej: hlavně psycho - s logikou už je to horší :-))

Mikeš
10. 02. 2001
Dát tip
tip, prosím řekni, kde najdu tu sbírku, zajímá mě obsah pasti ____ |.o o.| |=Y=| \___/ ||||||||||||||||||||-----+ ||............||

Albireo
09. 02. 2001
Dát tip
Krásný sonet! TIP

Carodej
09. 02. 2001
Dát tip
Hezké, jen bys sem neměl vždy dávat takový balík básní najednou. Připravuješ se o čtenáře, věř mi, to je psychologie:-)

Ženatej
09. 02. 2001
Dát tip
Jo, Hanka z parku...!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru