Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Automatická otázka

Výběr: Print, oleandr
15. 12. 2005
7
0
2200
Autor
protiproudu

 

 

Je zase dobře donošená perspektivní hornatina do válce ponoru a nahoru se pnoucí loukotí a po trati inkousty a ruměnce faktury a papírové tváře pokreslené zvýrazňovacími semafory, které jdou a stále kopou tlačítka ve stolu a na skleněné váze po podlaze trny a duní runy jiker a velký obal na pře hratelné nástupy do tramvají hudbu sfér si hrají kopají a jitří smysly pro bachraté myší sešívačky v risku madélka na držení když se zmítá paní v tryskáči a když si zvyká na topení věčně spalující podkolenky s kabelovým přenosem polemizující asi mizící cípy pytlovin a hrudek postýskaných vín???


Print
16. 12. 2005
Dát tip
Pěkná dlažební kostka!:-)* Originální.

oleandr
16. 12. 2005
Dát tip
chvílemi nádherné pasáže, moje krev........líbí moc....T a V

Bernies
16. 12. 2005
Dát tip
proti proudu, protiproudu - ta tepe***

šílené TIP

Andulka
15. 12. 2005
Dát tip
Kdyz jsem se konecne dostala k tem trem otaznikum, tak mi doslo, ze nemam vubec poneti, co jsem to vlastne cetla....Jelen jsem i bez prispevku jako je tento...:-)

Veselé,jako kdyby člověk četl Nietzscheho pozpátku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru