Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Live

Výběr: haidi, zaki
16. 12. 2005
35
0
3746

...ty nebudes zly ty nebudes zly ja ta zmenim svojim pohladenim...erik balaz...

Miro tam už nebol. Zmizol niekedy medzi piatym a šiestym pivom. Priamo nám pred očami. Proste sa rozplynul. A už ho nikto nikdy nevidel.

 

Ty vole. To čo je? Skríkol. A prstom ukazoval na prázdny priestor pred ním.

To nerieš. Žmurkol som na neho.

 

On sa upokojil. Zakrútil hlavou. Povedal znovu ty vole. Odpil si z piva. A zasa sa k tomu vrátil.

 

Myslíš, že sa to môže stať aj nám?

Hm. Neviem. Nie je to jedno. Mávol som znudene rukou. Pohľadom som pritom hľadal čašníčku. Chcel som zaplatiť.

Máš pravdu. Je. Skonštatoval. A vybral z krabičky jednu cigaretu. Zapálil si. Potom krabičku nasmeroval na mňa.

Dáš si?

Nie dík. Aj tak už musím. Odmietol som. A posunkom naznačil čašníčke, že budem platiť.

Ale no tak. Aspoň jednu na cestu. Začal škemrať trochu ako moja slečna keď chce nové topánky.

Tak dobre. Zobral som si jednu na cestu. Zaplatil a odišiel.

 

Domov. Za mojou slečnou.

 

Bolo asi osem. Moja slečna stála pri sporáku. Mala tepláky. Staré tričko. A čerstvo umyté vlasy. Vyzerala vzrušujúco.

No ako bolo? Spýtala sa ma hneď po privítaní.

Dobre. odvetil som. Rukou som jej zašiel pod tričko. A hladil jej prsia.

Nie teraz nie?

Prečo? Spýtal som sa prekvapene. Začal som vetriť nejakú katastrofu.

Príde návšteva. Vetril som dobre.

Kto?

Jurko.

Ježiši ten dement? Spýtal som sa s odporom v hlase. Iba sa usmiala. Vedela, že ho nemám rád. A ja som vedel, že on je jej rodina a že ho má rada. Tak sme sa navzájom tolerovali.

 

Po chvíli niekto zazvonil.

 

Tajne som dúfal, že to bude masový vrah. Alebo tá pani ktorá si po troch rokoch uvedomila, že má so mnou dieťa. Ale ako to už býva. Otvoril som dvere. A stál tam.

 

Jurko. Strašný čurák. Vravel sám o sebe, že je básnik. A furt mlel čosi o nejakej hĺbke. Asi nemá nič lepšie na práci. Pomyslel som si.

 

Poškrabal som si bradu. A spomenul som si na jeho poslednú návštevu.

 

Bol som jemne opitý. Teda trochu viac.

A on zasa čosi o hĺbke. Tváril sa dôležito. Tak som na neho pozrel. A povedal.

 

No hlavne, že ty si hlboký jak ženská piča.

 

Dosť ho to vzalo. Nafučal sa. Odišiel. A ja som bol potom dva týždne bez sexu. Teda aspoň čo sa mojej slečny týka.

 

No čo kamaráti. Vytrhol ma z premýšľania. S údivom som hľadel na jeho vystretú pravicu.

Hm čo už. Zašomral som. A podal mu ruku.

 

Vyzeral spokojne. Slizko. A bol nudný. Tak ako vždy. Sedel rozvalený v kresle. Rozhadzoval rukami. A vravel čosi o hĺbke. A ešte, že čítal tie moje veci. Vraj sa ma nechce dotknúť. Ale je to len póza. A sú povrchné.

 

A ja som sedel oproti nemu. Usmieval sa. A spomínal, čo mi o ňom vravela jeho ex. Ako sa smiala. Keď mi rozprávala ako ju pri sexe nútil nosiť umelý penis a štekať.

Štekať? Spýtal som sa udivene.

No hej. Asi mu jeblo z toho psieho porna čo pozerával. Zaironizovala.

 

A potom spomenula ako jej telefonoval o o jednej. Druhej. A potom tretej ráno, keď išla von s kamoškami. Si už doma miláčik. Spýtal sa jej. Ona sa s ním rozišla a on o nej začal všade rozširovať, že je kurva.

 

Je to romantik. Skonštatoval som vtedy.

 

A teraz som mu hľadel priamo do očí. A na moment mi pripadal strašne smiešny.

 

 


jhei...kludne ryp...to ze si nova neznamena ze nemozes..usmev... ...ten zaciatok v krcme...strasne ma lakala predstava...ze budu hadat...ze co sa stalo s mirom...a daju mi to zorat..ze som to nerozpisal..zial nestalo sa...usmevyyyy... ...ale potom zrazu nic...nic sa nestane...usmev... ...koniec...isiel...trosku o to pokrytectvo... ...cloveka co rozprava sice pekne veci atd..ale v reale je rovnako smiesny ako ostatni... ..ale jo berem...

Jheilen 2
11. 04. 2006
Dát tip
napísal si už aj lepšie veci, nechcem špárať. Som na písmakovi len krátko, no: začiatok v krčme... čo si mám o tom myslieť? zdal sa my zbytočný. koniec akýsi... no neviem ako ty ale ja osobne mám rád atmoféru v príbehu, (pravda v tých čo píšem často chýba) pri čítaní. niečo si z nej naznačil... ale nerozvinul ju, trocha pocitov, trocha deja, ale podľa mňa dosť slabe na teba. u mňa 4/10 - celkove akoby roztrhané, nejednotné -

Anis
04. 03. 2006
Dát tip
tak jako vzdycky :)

Eva_S
06. 02. 2006
Dát tip
brej popis....:))

...no jo... dost paci... !!!

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
jo oblíbený to je to slovo. taky si tě tam přidám :))

Elegán
16. 01. 2006
Dát tip
šup s tebou mezi oblíbené :)))

Binna
30. 12. 2005
Dát tip
si uz doma milacik... !!! **** pekne

...vdaka...

dadikova...preto som s tym prestal...usmev... ...navyse...chcem upozornit na poznamku v texte..aspon co sa mojej slecny chyba...takze hl.postava mozno nemusela byt tak bez sexu...jak sa na prvy pohlad zda...usmevyyyyyyyyyyyy... eidam...no ked mi to niekto zaplati...usmevyyy... ...ale nie vazne..budme realisti...kto by si to kupoval?.. ...pre mna je to len zabava...relax.. styvn...vdaka... ...jo...a tak vsetkym vdaka..vlastne..za nazory a tak..usmev..

usmev... je to dobre a vtipne, som sa pobavil:)

zaki
28. 12. 2005
Dát tip
heh si ma pobavil pri večernom chlebe s cibuľou... som si to musela ešte raz...:)

misty
27. 12. 2005
Dát tip
...az teraz som sa dostala k tomuto superdlhemu formatu...a mam trosicku chvaly...to prirovnanie je vystizne...pekne ti tam zapada...inak ako vzdy...* ;o)

čo už. stáva sa...

kiksy
20. 12. 2005
Dát tip
xixi, no boli aj lepšie, ale je to v pohode

:)))

StvN
19. 12. 2005
Dát tip
Začátek v hospodě by bejt nemusel a konec taky slabší, ale jinak dobrý, jako vždy.

Anis
18. 12. 2005
Dát tip
jojo :) *

Griff
17. 12. 2005
Dát tip
..voľel mi kendericu sukac, jak toto čitac.. No, Ne?!

Eidam
17. 12. 2005
Dát tip
bezva. kdy vydáš nějakou knižku po vídek ??? :) *

Myna
17. 12. 2005
Dát tip
nářez:D t!

sidonia
17. 12. 2005
Dát tip
:) *t

zaki
17. 12. 2005
Dát tip
:))

Bix
16. 12. 2005
Dát tip
...ako vzdy...(spokojnost)

Ariela
16. 12. 2005
Dát tip
:))))))) klasikaaaa *

helium
16. 12. 2005
Dát tip
pekne:)*

oleandr
16. 12. 2005
Dát tip
tož vidím, že se doma nenudíš, líbí......T

Renas
16. 12. 2005
Dát tip
jebaá*

solomon
16. 12. 2005
Dát tip
deš do oblíbenejch smrade..... ...a todle*

mortecino
16. 12. 2005
Dát tip
prostě výborné

Bernies
16. 12. 2005
Dát tip
skvely***

Barman
16. 12. 2005
Dát tip
Pohodička*

haidi
16. 12. 2005
Dát tip
jedna z najlepsich veci od teba... ak nie najlepsia... nie je o com, Klasika * a vyber ci co to je

...tak vdaka...

Mezon
16. 12. 2005
Dát tip
... todlecto se mi taky líbí ... ***

Nallien
16. 12. 2005
Dát tip
hmmm..zajimave! *

dadíková
16. 12. 2005
Dát tip
ty budes bez sexu hodně dlho, keď budeš takto stale...chlastať t ...:))

pssst
16. 12. 2005
Dát tip
to přirovnání se tam objevilo docela nečekaně, ještě teď se směju:)) jako dycky* ...a piš, těšim se na další:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru