Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Venku sněží

Výběr: jenyk, vesuvanka, a2a2a, dream
18. 12. 2005
25
2
9588
Autor
Markel

venku sněží sněží sněží a kde je chodník poznám ztěží



Nebe se zvrtlo dobíla
a i kdyby mne zabila
největší vločka ze všech vloček
stojím a koukám na sněm koček

jak debatují u nároží
v zimě že nejlépe se množí

nečekají na modré z nebe
stepují, sníh je trochu zebe
a ta, co nejlíp zamňourá

odvede si
jak to bývá
k sobě domů kocoura


2 názory

Markel
08. 01. 2007
Dát tip
Usmáty_autor: jeden z mých menších úletů jen pár vteřin a byl tu díky za tvoji shovívavost :-))

už len kvôli tomu prológu;)*

Induan
02. 02. 2006
Dát tip
Ta by potěšila mojí mámu, velkou milovnici koček. Má jich 6. t.

Markel
02. 02. 2006
Dát tip
Induan: Já mám ráda nejvíc koťata a štěňata, škoda, že tak rychle vyrostou, teda můžu říci, že mám ráda všechna mláďata, i ta lidská :-))díky moc, že si se zastavil, T potěšil :-))

Markel
19. 01. 2006
Dát tip
attarka: jsem ráda, že jsi objevila, děkuji za návštěvičku, :-))

Markel
11. 01. 2006
Dát tip
Sakurka: za milé zastaveníčko děkuji, T si považuji, pěkný večer:-)) Robinia: Díky má pilná čtenářko. Mě je líto i dvounožců, co nemají kde hlavy složit, zima se směje hluboko pod nulou, alespoň u nás na Vysočině bude tak za hodnku dvě kolem 10. Měj se krásně!

Robinia
10. 01. 2006
Dát tip
Jo mrzne až praští... je mi líto všech zvířecích ťapiček. tip

Sakurka
06. 01. 2006
Dát tip
krásně zpěvné dílko:-) tipuji*

:) pohladítko...

Markel
05. 01. 2006
Dát tip
Sarrah: Dííííííky :-)) Slůůůníčko: jé, to je hezký ohodnocení :-))

Sarrah
04. 01. 2006
Dát tip
:o)))****

JARUB
02. 01. 2006
Dát tip
Milounká, hebounká, veselá, ať je takový celý tvůj letošní rok! :o) t

Jéje! To je vydařená báseň! t*

Markel
02. 01. 2006
Dát tip
Jarmila_Moosová: Díky za milé zastavení, T potěšil :-)), krásný celý nový rok, hlavně pohodičku, dobrou náladičku :-))

Markel
29. 12. 2005
Dát tip
vesuvanka: i u nás je plno sněhu, mrzne až praští, bylo mínus 10, měj se krásně a děkuji za opětovnou návštěvičku a milá slova :-))

vesuvanka
29. 12. 2005
Dát tip
Marti, tak to je síla, ten mráz. U nás je minus jeden.... Mûj se krásně :-)))

Markel
28. 12. 2005
Dát tip
Cannisha: Dííííííky :-)))

vesuvanka
28. 12. 2005
Dát tip
Marti, vracím se k Tvé krásné básni i k prologu, který přesně vystihuje dnešní den i v Praze :-)))

a2a2a
22. 12. 2005
Dát tip
Jartičko, Martičko ... Martičko, Martičko

Markel
22. 12. 2005
Dát tip
rainman: no tedy , to je opravdu Pan kocour, Pan někdo, díky moc, krásné prožití svátků vánoc Ti přeji, ať se na Tebe lidi jen a jen smějí:-)) a2a2a: Tvou báseň ráda pod polštář si dám a přát si budu: nikdo nebuď sám a všechno dobré ať se Ti jen děje to ze srdce Ti Marta přeje. I Tobě krásné a na lásku všeho druhu hojné Vánoce a celý bezvadný nový rok, jelikož s malým n, tak myslím celý rok!! :-))

a2a2a
22. 12. 2005
Dát tip
Poněvad ti nejdou autorské stránky, tak tedy na tomto místě : Radkovi Ráno jsem ti slíbil zlaté prasátko když budeš držet půst Večer tam nebylo Zato hvězd byly tisíce a každá se chtěla přiblížit ************************************ Milá Jartičko, pokojné Vánoce, zdraví a radost a cit bez zábran, tak jak z Tebe proudí doposud Jirka

rainman
21. 12. 2005
Dát tip
asi takového ? :-))

blbjenka
20. 12. 2005
Dát tip
jedině že by to byla alegorie, jináč to nevidim. protože v zimě e kočky nemnožej. ani nemrouskaj. akorát naše hrouda, ta se mrouská furt ponivač je nymfomanka. ale jináč ne, však taky tobě by se chtělo venku na mrazu? mi né :o))

Markel
20. 12. 2005
Dát tip
blbjenka: No tak alegorie to není, kocouři v naší ulici se o kočky perou nejvíc v lednu a tuhle se tak rvali uprostřed silnice před naším barákem, že neslyšeli ani, že jede auto a málem je přejelo. Já tam pak ráno na sněhu našla spoustu srsti a krev. Takže si myslím, že se s tím obdobím lednovým a pozdějším namlouvacím moc nemejlím :-))

Hezké, je vidět, že si tady to rýmování někdo užívá.

guy
19. 12. 2005
Dát tip
:-))*

a2a2a
19. 12. 2005
Dát tip
Martičko, kouzelná, opravdu kouzelná a nejen blbůstka, je lehounce a s nadhledem psaná - t,v

Markel
19. 12. 2005
Dát tip
Marian_von_Bahnhof: Jo, mezi pečením a uklízením si rýmovaně relaxuji, díky za návštěvičku :-)) guy: Díky :-)) (na Srázný se dějou věci) :-)) a2a2a: za milá slova děkuji z T i V se moc raduji :-)))

K_Anče
18. 12. 2005
Dát tip
cože, zase sněží?! Ty jo, bundu sem si koupila, ale botky eště nemám..to je pech. A teda, předevčírem sem byla s kámošův kocourem na kastraci-ten asi už je z obliga, co?:))

Gonsales
18. 12. 2005
Dát tip
rozkosne:)upe je vidim:))nas kocour kouka na snih z okna a moc se mu to teda nelibi..pochybuju ze by sel debatovat do toho snemu z basnicky:)

hai_mal
18. 12. 2005
Dát tip
:-))*

Eidam
18. 12. 2005
Dát tip
:D *

vesuvanka
18. 12. 2005
Dát tip
ta je krásná.... i prolog....i u nás sněží... a kočky - to je něco pro mě :-))) TIP

vesuvanka
18. 12. 2005
Dát tip
a tahle míca si nejlíp zamňourá :-)))

Zbora
18. 12. 2005
Dát tip
:o) milá.t.

Jeeej to je pekná micka

Incognito
18. 12. 2005
Dát tip
Tak to je naprosto výborná básnička! ;-))) *

Kaderas
18. 12. 2005
Dát tip
fajne.....moc..... jen mam pocit, ze je to takova mala bajka.

Eg_Ar_11
18. 12. 2005
Dát tip
taková hladivá i hřejivá * mňau !!!

dadíková
18. 12. 2005
Dát tip
pěkná...:)) t

Vaud
18. 12. 2005
Dát tip
;-))*

Pokusák
18. 12. 2005
Dát tip
:-))) *T

vesuvanka
18. 12. 2005
Dát tip
jenyk - :-))))))

Markel
18. 12. 2005
Dát tip
K_Anče: chudák kocour, ten už opravdu ty kočky od nás nebude zajímat, má smůlu, díky za kukýnka :-))) Gonsales: tyhle kočky ale jsou napůl divoký, bydlí v různých děrách a vybydlených sklepích ve starých zástavbách, co sousedí s naším rozkošným paneláčkem :-)) Měj se krásně, bílesněhovatě :-)) hai_mal: díííky moc a moc vesuvanka: nechci Ti, Janičko, oponovat, ale myslím podle tvaru hlavičky, že ten tvoreček na krásném od Tebe poslaném obrázku je kocourek jako malovanej, ale mohu se mýlit :-)) Zbora: Díky moc, T potěšil :-)) 01_Peter_Ananás: za návštěvu děkuji, kočičky jsou milá stvoření Incognito: Jem ráda, že líbila :-)) Kaderas: Bajka? No vidíš, to mne nenapadlo :-)) Eg_Ar_11: Dííík, mňauky mňau :-)) dadíková: za kukýnka děkuji, z tipínka se raduji :-)) Spring: Pokud jsem doma pěkně v teple a za oknem, tak ano :-)) Vaud: na blbinky mne užije :-)) díky, že ses zastavil :-)) Pokusák: Díííky moc! jenyk : nezlob, nezlob, ty náš kluku jednoduchej :-)) nebo ratattataata! A Janinku nech na pokoji, myslím, že by Ti neškodilo tak 10 dkg jejího pohledu na svět, co Ty na to? :-))))))) Eidam: Díky moc :-))))

hai_mal
18. 12. 2005
Dát tip
jo, vesu pohled na svět by se měl přidělovat (hlavně mě), "Přibalte mi ještě , prosím, čtvrt kila pohledu vesuvanky......" to by bylo něco :-)

vesuvanka
18. 12. 2005
Dát tip
Markel - máš pravdu, že podle hlavičky to bude kocourek , díky :-)))

vesuvanka
18. 12. 2005
Dát tip
hai_mal - díky :-)))

Markel
18. 12. 2005
Dát tip
jenyk: už jsem hodňoučká, jen mi neber ty tipínky a výběry, to by mne fakt zničilo :-)))), nezničilo, nezničilo. ono to totiž nejde vzít zpátky, héééč!!! A budu držkovat a budu a budu!!! A malinkým kočičkám se cigára na hraní nedávají, to ví i malý dítě, jen Ty ne! Ach jo! :-)) A ty cigarety jsi mu dal až po tom, co tě chudinka šelmička poškrábala a nebo před tím? Chci si totiž o Tobě konečně udělat jasný obrázek :-))

Markel
18. 12. 2005
Dát tip
jenyk: Vždyť já přeci vím, že jsi hodnej kluk, to já jen tak špásovala, chápeš? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru