Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vločkou být

18. 12. 2005
1
2
3054
Autor
Incognito

Tak se připojuji k mnoha dalším, ovlivněná počasím... ;-) Je to text folkové písničky... zatím jen takhle krátký...

Sněhovou vločkou být
a pomalu se vznášet k cíli.
Sem tam se vrátit nazpátek,
zastavit se jen na chvíli.

 Sněhovou vločkou být,
tak tichou a nevinnou.
Poletovat si s přáteli
nad zimní krajinou.


2 názory

celkom pekná;)

Ninkwen
07. 01. 2007
Dát tip
tohle je moc milé

Čumák
07. 04. 2006
Dát tip
ta druhá sloka mě skoro rozbrečela (je jako z křišťálu). achjo. radši to dneska típnu.

pěkná zimní... nestálo by za opravu " s přáteli" ?

Incognito
09. 02. 2006
Dát tip
jejda...to stálo..vidíš to, nějak jsem si toho nevšimla...se stydím :-)

čouhán
21. 01. 2006
Dát tip
Je to moc hezká, náladová písnička. Jsem skutečně zvědavý na tu melodii co si k ní broukáš. Až budeš ten text doplňovat o refrén a další sloky, změň, prosím, to tvrdé "y" v předposledním verši. ;-) Vím, že při zpívání by si toho nikdo nevšiml, ale takhle to kazí dojem tak, že ho ani ta krásná sněhová barva nezachrání.

Incognito
21. 01. 2006
Dát tip
Děkuju za upozornění a za návštěvu a tak :-)...já hrubky taky nemám ráda.. teda a stydim se, že jsem tu jednu takovou vůbec to... :-)

čouhán
21. 01. 2006
Dát tip
Nechtěl jsem Tě nijak zahanbit. Bylo to míněno jen v žertu, ale veselý úsměv se tam nějak nezobrazil. :-( Spíš mě zajímá ta melodie. Stáhl jsem si nahrávky Tvých posledních písní a už se těším, až si je budu moci poslechnout.

Incognito
21. 01. 2006
Dát tip
Na tuhle melodii ještě nemám... potřebuju domyslet ještě aspoň refrén...bohužel na to teď není čas...musím se učit na ten humbuk - zkoušky :-)

čouhán
21. 01. 2006
Dát tip
Pěkně se učíš - vysedáváním u počítače a klábosením s podobně postiženými (obdarovanými?) (ne)šťastníky. :-) Já osobně nedostatek času obcházím tak, že si melodie skládám cestou na autobus. Přeju Ti úspěšné skládání hudby i zkoušek.

Incognito
21. 01. 2006
Dát tip
:-) děkuju... to víš, neustále si dávám malý přestávečky, až je z toho pak jedna veliká...potřebovala bych, aby mi někdo odpojil internet :-)))

bulim
02. 01. 2006
Dát tip
Ještě přidat nějaký refrének! :-)

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
barvička je vážně krásná :) a jinak... mně se to líbí.. tak hezky to proplouvá a nebýt venku bahno, tak se to hodí k atmosféře.. *

Kaderas
18. 12. 2005
Dát tip
Ještě hudbu a je tu pořadnej singl!

Incognito
18. 12. 2005
Dát tip
Díky za návštěvu, Kaderasi. ;-) Nu, už si to tak broukám..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru