Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The Unforgiven

10. 02. 2001
0
0
1107
Autor
Geneis

Hold Metallice a jejímu The Unforgiven :)) Text, který mluví sám za sebe!

Nová krev přichází na svět a je rychle pokořena Stálým bolestným ponižováním učí se chlapec pravidla Časem začíná chápat, že to bití působí jen zlo Zbaven všech myšlenek mladý muž zápasí dál a dál A přísahá si, že už mu nikdy nevezmou jeho vůli Co jsem cítil, co věděl, nikdy neprosvitlo tím, co jsem dával najevo Nebýt, nevidět, nechci vidět, co by mohlo být Co jsem cítil, co věděl, nikdy neprosvitlo tím, co jsem dával najevo Nebýt volný Nebýt sebou Tak ti říkám nesmířený Celé své životy věnovali Pronásledování všeho, co bylo jeho Zkouší všem vyhovět tento zatrpklý muž Se svým jednotvárným životem neustále bojoval Nemůže vyhrát ten boj Ten unavený muž už se nesnaží Stařec se pak připravuje žalostně zemřít Ten stařec to jsem já Co jsem cítil, co věděl, nikdy neprosvitlo tím, co jsem dával najevo Nebýt, nevidět, nechci vidět, co by mohlo být Co jsem cítil, co věděl, nikdy neprosvitlo tím, co jsem dával najevo Nebýt volný Nebýt sebou Tak ti říkám nesmířený Ty jsi poznamenal mě, já tebe, tak ti říkám nesmířený.
Anonym
20. 03. 2001
Dát tip
Cauky Peto! Je to fajne ale nejak jsem to se svym IQ houpaciho kone nepochopila!

Tynic
10. 02. 2001
Dát tip
So don´t be unforgiven too...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru