Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trainspotting

20. 12. 2005
2
0
2416
Autor
Gonsales

"Vyberte si budoucnost. Vyberte si život... Ale proč bych měl dělat taky něco takovýho? Já jsem se rozhodl nevybrat si život. Já jsem si vybral něco jiného. A důvody? Nejsou tu žádné důvody. Kdo potřebuje důvody, když jste si vybrali heroin?"
Nicollette
13. 03. 2006
Dát tip
tam mělo bejt kupodivu nemam ale i tak ta věta asi nedává vůbec smysl, co sem chtěla říct... jo a teda dočetla sem to už před tejdnem a mé nadšení je veliké, vážně.... Renta se zařazuje do skupiny mých platonických lásek :o)

G_B_Show
13. 03. 2006
Dát tip
no to teda nema

Nicollette
13. 03. 2006
Dát tip
copa nema právo provokace? :o) kapištuju

G_B_Show
13. 03. 2006
Dát tip
jasně že jsem si to nedal na stránku kvůli tomu heroinu...myslel jsem,že to kapiš

Nicollette
12. 03. 2006
Dát tip
ale že ho sem píše ten pravej, nedotčenej :o))

G_B_Show
12. 03. 2006
Dát tip
Choose life.Choose a career.Choose a family.Choose a fucking big television.Choose washing machine,cars,compact discplayerand electrical tin openeners.Choose good healt,low cholesterol,and dental insurance. Choose fixed interest mortage repayments.Choose a starter home.Choose your friends.Choose leisurewear and matching luggage.Choose a three- piece suit on hire purchase in range of fucking fabrics.Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning.Choose sitting on that couch watching mind-numbing,spirit crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.Choose rotting away at the end of it all,pishing your last in a miserable home,nothing more than an embarrasment to the selfish,fucked up brats you spawed to replace yourself.Choose your future.Choose life.But why would I want to do a thing like that?I Chose not to choose life.I chose something else.And the reason.Who needs reasons when you've got HEROIN.... tenhle už je zabranej.

Nicollette
12. 03. 2006
Dát tip
koukam, že je ten citát v oblibě :o)))

jaza
18. 02. 2006
Dát tip
fucking big television! avi

Bossman
06. 02. 2006
Dát tip
Taky mám jeden: "Tvoje máma je tak tlustá, že když se dvakrát převalim, pořád na ní ležim"

Eva_S
11. 01. 2006
Dát tip

mortecino
06. 01. 2006
Dát tip
choose life.

kiris
22. 12. 2005
Dát tip
Tak to jo! :-) Heroin?Tak málo vět a řeknou ti všechno

h_a_r_r_y
22. 12. 2005
Dát tip
hehe.. taky sem si nebral budoucnost, otvirak na konzervy ani fuckin´ big television.. mas tripa..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru