Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když usínám v poušti

Výběr: So_what, Rabb
22. 12. 2005
12
2
5263
Autor
Kandelabr

Když usínám v poušti a nevím, zda sbírám síly k dalšímu pochodu nebo umírám, třesu se zimou, těžké nebe mě drtí a pode mnou leží tisíc let staré zapomenuté město, jeho jediným obyvatelem je písek, držící ho v sobeckém majetnickém objetí, svírá ho a dusí, tak jako dusí mě, ke všem se chová stejně, obrušuje, ohlazuje, odírá, otírá se, lísá se, hladí a my se necháváme, město i já, volně se necháváme rozpadat, stáváme se pískem a mísíme se, přesypáváme, spojujeme, jsem kamenem,pískem, městem, usínám a nic se nezmění, jestli zítra vstanu nebo mě vítr roznese a splynu s pouští.

2 názory

MarK.
13. 05. 2011
Dát tip
..kolobeh!:) .. *

ArtRoza
16. 12. 2008
Dát tip
*t ...Ak z prachu sme a na prach sa obratime, potom sme prachom uz davno. Ty jednou hrstou a ja druhou, rozfukani po tej istej plani na vecnost....

pozorovatel
19. 01. 2006
Dát tip
*

Rabb
05. 01. 2006
Dát tip
Vracím se a dávám ti V..

katugiro
01. 01. 2006
Dát tip
Piš delší. *

alina
30. 12. 2005
Dát tip
woow! Tak teď jsi mě dostal, Kande!...... Před lety letoucími jsem několik dlouhých roků snila o tom, že bych si přála jít umřít do pouště!!....... sakra.... i ty pocity !!!.... přesně.............. vloupal ses mi do hlavy? :)

sirka
30. 12. 2005
Dát tip
zajimave uz dlouho jsem necetla tokovouhle vec.

Kandelabr
30. 12. 2005
Dát tip
alina: že by? :) jsem rád, že se ti líbí...

alina
30. 12. 2005
Dát tip
jj, na mou duši, na psí uši, na kočičí sfjedomý!!!!

So_what
23. 12. 2005
Dát tip
vánoce!

Rabb
22. 12. 2005
Dát tip
Hezkyrozvinuté souvětí. Byla by škoda psát to ve více větách... :-) T!P

StvN
22. 12. 2005
Dát tip
Jó, když já usínám v poušti, je to podobný:)

Incognito
22. 12. 2005
Dát tip
Uf, já dycky když čtu takovýhle dlouhý souvětí, tak i když ne nahlas...i tak mi u toho dochází dech... ;-))) pěkný *

Hrobař
22. 12. 2005
Dát tip
ještě že usínám doma :)) (hezký to máš) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru