Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stvoření země II

29. 08. 1999
0
0
1858
Autor
slavek

tak se život rozvíjí,
v posloupnosti času,
z počítačových orgií,
z umělého hlasu...

Bůh si uvědomoval, že bude potřebovat dodávat inteligentnější software pro své živé bytosti které vytváří. Proto se rozhodl zakoupit novější 16bitový počítač a operační systém. Dříve používal starší osmibitový ale ten již jeho nárokům nestačil. V nebeských počítačových firmách bylo k dispozici několik různých operačních systémů a několik platforem. Jedna z nich byl systém ONIX. Další známou platformou byl GOS (God's operating system) od firmy Heavensoft. Bůh se nakonec rozhodl právě pro tuto platformu. Brzy mu doma stál nový, krásný počítač s nainstalovaným systémem HS-GOS 1.0 . Byl rovněž potřeba vhodný obslužný program. Proto Bůh opět volil program firmy Heavensoft, zvaný HS-World. Dlouho předtím váhal, zda zvolit tento produkt, nebo konkurenční World Perfect.. Systém HS-GOS byl dost jednoduchý a tím i omezený. Takže stále umožňoval vytvářet jenom jednodušší formy života, ale přeci jen na vyšší úrovni, než tomu bylo na osmibitu. Heavensoft postupně zdokonaloval tento systém až k verzi HS-Gos6.22 A pak to přišlo jako blesk z čistého nebe.
ViNiL
29. 08. 1999
Dát tip
...vypadá to jako micro$oft...

Bolek
29. 08. 1999
Dát tip
ne, ne, micro$oft příliš kopíruje tradici..
opojení technikou zde převažuje nad skepsí..

snoopy
29. 08. 1999
Dát tip
jé, tak to jsem nečekal.. opravdu..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru