Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stvoření země III

29. 08. 1999
0
0
2316
Autor
slavek

Podívejte to je dílo,
všechno se nám mění,
To co včera dobré bylo,
dnes již dobré není.

Bilboardy byly všude. Masivní reklama ve všech sdělovacích prostředcích. Heavensoft má NOVÝ OPERAČNÍ SYSTÉM!! Úžasný! Skvělý! Dokonalý! Rychlý! Spolehlivý! - tak alespoň hlásala reklama. Systém Doors95 Bůh tento systém prostě musel mít. Byl úžasný. Vystál si tedy frontu u distributora software a domů odcházel se zbrusu novým diskem. Vložil jej doma do počítače a spustil program. Instalace byla nádherně jednoduchá a bezproblémová. Bůh pouze zjistil, že je tento systém trochu náročný na počítač a že jej bude muset trošku upgradovat. Zašel proto opět do počítačového obchodu a nakoupil větší pevný disk, paměť, desku a rychlejší procesor. Vše bylo perfektně. Konečně mohl (po nainstalování novější verze HS-Worldu) vytvářet svět podle svých představ.
ViNiL
29. 08. 1999
Dát tip
...chutná to jako micro$oft...

Bolek
29. 08. 1999
Dát tip
spíš jde o zajímavý techno-panteistický pohled na stvoření světa...

snoopy
29. 08. 1999
Dát tip
nos.. nový operační systém.. a taky to znělo jako morrison revival..

snoopy
29. 08. 1999
Dát tip
..a ten prolog je docela dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru