Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

procitnutí

28. 12. 2005
5
0
5308
Autor
leenai

 

- dřevo ztrouchnivělé pod prsty těžce sípá

 ta tma se probudila kdesi uvnitř ticha ,

mami..

- pavouk pěti noh se na stěně tak jemně kývá

  z j i t ř e n í m

 

a možná že třeba zítra procitnu ....

 

a možná že přijde kouzelník . . . .

 


Brouk
08. 10. 2006
Dát tip
Připomělo mi to dětství. Zabavnou show Možná příjde i kouzelník, pavouk - jednu pohádku. Díky za návrat.

leenai
08. 02. 2006
Dát tip
ne-e zkus ještě Na východ od ráje, na základě Steinbecka, taky dost dobrý, lepší...

noeran
05. 02. 2006
Dát tip
sounds good... a znas Novy rok?

leenai
04. 02. 2006
Dát tip
drasťárna od Vávry, napsal Kaplický, procesy s čarodějnicema v 17. stol na Moravě, paralela s těma komunistickejma v padesátých letech, fakt drasťák, ale stojí to za ty nervy, ta bezmoc...

noeran
02. 02. 2006
Dát tip
s certy nejsou zerty? jestli to je to, co myslim, tak to jsem videla :)) kladivo na carodejnice....... nejaka drastarna? :) asi jsem jeste nevidel....

leenai
01. 02. 2006
Dát tip
noeran: klasika: S čerty nejsou žerty..? to musíš znát! nebooo... Kladivo na čarodějnice... "Mě si nevšímejte! Já jsem jenom zvědavý invalida..."

leenai
21. 01. 2006
Dát tip
přesně

noeran
21. 01. 2006
Dát tip
já vím.... :)

leenai
20. 01. 2006
Dát tip
líp už mi ta ironie vyjádřit nešla... :)) dík

noeran
20. 01. 2006
Dát tip
a kouzelník nikdy nepřijde, toť vše, toť celé............... tak je to vždycky.............. nikdy nepřišel .... procitání odloženo....... ............. ..... Ttt

Dalamar
19. 01. 2006
Dát tip
a možná přijde i kouzelník . . . no, mě se líbí jak to tomu dodává takový nádech bláhovosti, když člověk ví, že to není pravda a přece si přeje, aby se to stalo , pěkný :)

Jeheheman
06. 01. 2006
Dát tip
aspoň můžu přitakat že "ano ano.. hodně štěstí, ..je tu pěknej bordel";o)

leenai
05. 01. 2006
Dát tip
Dali, hodila já ti avi?? jestli jo, tak sorry, že zas votravuju..

leenai
30. 12. 2005
Dát tip
jo aha... sem slepá, sorry... u mě nejde ani tak o nějaké pokusy o d/efekty, spíš o hru se slovy, fascinuje mě, co všechno se skrývá pod pojmem, který nevnímán celistvě znamená zcela jiný okruh představ než dříve co vlastně v tomhle kontextu a mezi ostatními slovy může znamenat zjitřením jitření .. prosvětlení nebo drhnutí dvou jiných rovin vnímání? asi bych se s tebou tentokráte o kladný či záporný postoj k tomu nahoře (všeobecně jako k celku) hádala, jsem ochotna vést debatu, jestli chceš... :) a zkoušels "třeba" pochopit ve vztahu k zítra a ne jako umocnění "možná že"? Jinak by to samozřejmě působilo jako pleonasmus, čehož bych se logicky ráda vyvarovala, ale ono to "třeba" vzhledem k syntaxi prostě jinam umístit nejde... má svou pevnou lokaci před faktem, jehož význam rozvádí...

Zvláštní..ale líbí se mi =) A ten kouzelník, no nevím, ale stát se může cokoli nie?:)

leenai
30. 12. 2005
Dát tip
právě že asi ne... :´((

Proč by se nestalo??

leenai
30. 12. 2005
Dát tip
mám takové jisté zkušenosti, které tento fakt vylučují... maximálně, že bys znásobila a zesílila význam slovesa "mohou"... jo, mohou, ale v jiném vesmíru, než se teda vyskytuju já... to bych tomu pak už byla ochotna věřit..

Zkušenosti mnohdy dokáží mnoho, zvláště ty špatné.. To se nedá násobit..moci, mohou, můžou je jedno a násobit nelze, to pak vznikne musí a to je o něčem jiném.. Věřit, to je o člověku samém, je jen na něm čemu, komu věří a čemu je hlavně ochoten věřit =)

leenai
30. 12. 2005
Dát tip
no právě že to zesílit ničím nejde, pouze tomu pomyslně udělit větší důraz... podtrhnout fakt, že mohou ale nemusí nojo, však na to přijdeš taky.. tohle poznání se asi nikomu nevyhne, jen každý začne ne/věřit v jiný čas... :) p.s.-> mi posílat avi nemusíš, když sem autor, de mi to do kritik...

Tak tak:) pravdu díš=) Už sem na to přišla...aspoň vím, komu věřit můžu a komu ne.. Jj:) já se v tom tady nějak teprve orientujuu=)

leenai
30. 12. 2005
Dát tip
mnoho štěstí, je tu pěknej bordel ;))

Noo právě proto se orientujuu:) Přijde mi to hrozně moc složitýýý=) A díík=)

Kimísek
28. 12. 2005
Dát tip
moc ne. ale kouzelník by mohl přijít, ne?

mortecino
28. 12. 2005
Dát tip
auch nicht

Kimísek
28. 12. 2005
Dát tip
hej, mortecino, vykouzlíme si kouzelníka, což?

mortecino
28. 12. 2005
Dát tip
hej já neumim kouzlit, vis:(

Print
28. 12. 2005
Dát tip
Ale ano!*

Sarrah
28. 12. 2005
Dát tip
jo***

Jeheheman
28. 12. 2005
Dát tip
a možná že třeba.. šialená konstrukcia rozkládání slov pro větší umělecký defekt mě moc ne-e:) celkově čtvrttip:o)

leenai
28. 12. 2005
Dát tip
jaképak rozkládání?? normálně by max. mezi možná a že patřila čárka, toť vše...

Jeheheman
28. 12. 2005
Dát tip
z ji třením,)

Inrie
28. 12. 2005
Dát tip
chytlo mě to..ale úplně jinak než většina jiných básniček..líbí se mi, takový jiný způsob, pěkný, na přemýšlení... kráasa:) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru