Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ONA

28. 12. 2005
4
4
4723
Autor
orbital

Každý máme na světě svou druhou polovičku, ale nikdy nevíme, kdy ji najdeme...

Vysvoboď mé zvadlé oči
Vysychají
Aniž tě vidí denně se loučí
Dech mlhou se tají
Za oponou slunce vroucí
Otázky světlo hledají
Jak dlouho se tlouci
Než naše cesty v jednu uzrají


4 názory

orbital
07. 08. 2009
Dát tip
to Něžný_debil: děkuju... pořád jsme spolu kamarádi, takže ji svým způsobem "mám"...

hezké.... ještě máš tuhle drahou polovičku? (teda jestli jsi ji tenkrát měl...)

orbital
19. 02. 2007
Dát tip
Micek: s tím se dá souhlasit, jen člověk neví kdy méně a kdy více ;) děkuji za ocenění a tip.

Micek
19. 02. 2007
Dát tip
moooc se mi libi a nemam vic co dodat.nad jen ze nekdy je mene vice!t*

už nie...už je tu jar...a nielen vonka...ale aj vo mne...nastala jar...;))) a znova optimizmus do duše...teraz mám silu...silu písať optimisticky...;)

orbital
22. 03. 2006
Dát tip
copak se to s lidmi děje v poslední době?? proč ta skepse? nezvdávat...

ako myslíš, ja teraz nie som schopná súdiť moc optimisticky a asi ani realisticky

orbital
20. 03. 2006
Dát tip
to si nemyslím :))) jen to vnímám od podstaty věci. nemůžeš to brát vzhledem k tomu jaký je člověk dnes... už jsme hodně vzdálení od toho skutečného. dle mého to moc pěkně popisuje Platón v Ústavě.

;DDD optimista...zbytočne...

orbital
20. 03. 2006
Dát tip
ne, to by nešlo :) věci jsou přirozeně dobré ;-)

a nie je to náhodou naopak?že dobro je nedostatkom zla?;)

orbital
19. 03. 2006
Dát tip
ahoj!!! jsem zpět, nemohl jsem se tady dostat kvůli hesla :-) to je jasne, že to zlo někdo páchá, od toho jsou jiní, aby ho odčinili =) mnoho básníků i jiných umělců prohlašovalo, že bez nich by svět byl mnohem chudší a že zastávají důležitou funkci. snaží se na to vždycky poukázat, že se děje něco nedobrého. myslím, že na tom něco bude :-)) se zlem se musí bojovat jedině dobrem, jako v pohádkách :) slyšel jsem jednu moc pěknou věc, že: ,,Zlo je pouze projevem nedostatku dobra.'' na tom taky něco bude :)))

nie vždy ten človek má také predstavy...veď niekto na tomto svete to "zlo" pácha...;) (a čo je to vlastne zlo? Je tomožnosť ukázať, akí sme veľkodušní a schopní odpúšťať...a pomáhať iným)

nie vždy, nie vždy...

orbital
20. 02. 2006
Dát tip
to by zapřel sám sebe a své představy... a to není dobře.

možno každý z nás...;)... amožno práve preto niektorí z nás tvoria;)

orbital
19. 02. 2006
Dát tip
dle mého názoru, kdo to vidí, nemůže jen postávat a má potřebu s tím něco dělat nebo se k tomu vyjádřit ;-)

orbital
18. 02. 2006
Dát tip
s tím souhlasím, taky znám i vyjímky a jsou to super lidi :) ale jak se říká vyjímka potvrzuje pravidlo ;-))) to máš vlastně dobré ;-)) mám rád lidi, kteří se neženou v davu jako stádo volů...

hehehehe;))) preto som si pár vecí odtrpela...;D

orbital
18. 02. 2006
Dát tip
hmm, to mi něco říká ;-)))

a pritom niektorí z tých "nagelovaných típkov" je super človek.-..každý z nás je super...len to treba odhaľovať...o to s snažím...;D...a náhodou ma to potešilo, že ma označil za "šialenú, bláznivú", lebo ot znamená, že nezapadám v dave...;D

orbital
16. 02. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: to jsou =)) na Slovensko mám moc pěkné zvpomínky... ;-) i jinde se najdou super lidi, třeba na Balkáně jsou šílení =))

šialení...to mi pripomína jednu story...;))) bola som na jednej akcii...a tam mi 1 človek, ktorý mal na starosti 1 disciplínu začal vykladať, akí sú tí Krompašania blázniví...ja som sa ho spýtala so začudovaním, že čo myslí...a on sa na mňa pozrel a povedal, že no jasné, veď ty si z Vrútok...tak to je jasné...vy ste tiež rovnako blázniví...tak som sa naňho vyškerila...;D

orbital
16. 02. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: to jsou ty předsudky... =)) taky se mi někdy stává, že mě lidi předurčují k různým věcem, které jsou mi úlpně ciní, jen podle toho jak vypadám. ale to je celkem běžná praxe, hodně lidí dává na povrchní věci. já třeba nemám rád nagelované týpky a taky jim dávám různé přívlastky a vlastnosti :))

orbital
15. 02. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: děkujíí za zastavení a tip!!! ten obsah prologu mi jednou řekla kamarádka ze Slovenska ;-)... a zůstal mi v paměti, protože se mi moc líbil.

(ja hovorím, že Slovenky sú super) ;DDDD ale nielen...poznám pár skvelých duší aj z ČR a z iných krajín...;))) (ale keď ma nikto nepochváli, prečo by som sa sama občas nemohla?? ;D )

mne sa páči...a prológ je zase super;) *

vesuvanka
30. 12. 2005
Dát tip
moc hezká a smutná..... TIP

orbital
30. 12. 2005
Dát tip
vesuvanka: Děkuji za navštívení a tip.

orbital
30. 12. 2005
Dát tip
Děkuji :)

orbital
28. 12. 2005
Dát tip
Děkuji :)

Zuzanita
28. 12. 2005
Dát tip
krásné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru