Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsme duše zimmer-frei!

12. 02. 2001
3
0
2402
Autor
dablik008

z archivu 1999

Nejsme duše zimmer-frei! Alespoň já tedy ne, moje srdce není hodinový hotel, není ani penzion pro veterány, co lížou si od života rány, a zbyla jim jen tvrdá postel, na které čekají smrt, nejsme duše zimmer-frei, já tedy určitě ne, na Mulin Rouge do kroku přidávám, a za tebou spěchám, když tma ulice pokryje, a neony osamělé duše vábí, je vais étre ta chére, nejsme ale duše zimmer-frei, tedy doufám, že ani ty ne, samota občas přináší zoufalé činy, a strach do duše, těm co milují a nemohou si být jisti, že jejich lásku mezitím neoddělila zeď, nejsme duše zimmer-frei, my dva určitě ne, za chvíli cvakne klíč v zámku, a budeme zas spolu, a nikdo třetí tam určitě nebude, nejsme duše zimmer-frei, nebudu ti za to děkovat, a nečekám od tebe díky, máme přece svojí lásku, dva tiší srdeční komůrky nájemníci, nejsme duše zimmer-frei!
Nuitík
27. 09. 2002
Dát tip
hu :o) Mňágu jsem v tom taky viděla :o) hezký....*

clovrdik
06. 06. 2001
Dát tip
ehm, poslední sloka je dost zabiják, bez ní je ta báseň velmi pěkná, i když první sloka zřejmě čerpá z Mňágy .. :-)

Mea
24. 02. 2001
Dát tip
Moc dlouhý, mělo by bejt tak o sloku (možná dvě kratší). Jako většina tvejch věcí.

dablik008
24. 02. 2001
Dát tip
Mea: :o))))

Anonym
18. 02. 2001
Dát tip
Skvělý .... TIP!

Print
13. 02. 2001
Dát tip
*!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru