Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neplakala jsem

02. 01. 2006
0
0
955
Autor
dracon

Otevřela jsem oči..

Neplakala jsem, když se vdávala..

Neplakala jsme, když se mi narodila dcera .. byla jsem v narkóze..

Neplakala jsem, když mi umřelo druhé dítě, to nenarozené a já přišla o možnost mít další ..

Neplakala jsem, když mi zemřela teta, byla jsem ráda protože už ji tu nic nebolelo.

Neplakala jsem ..

A teď pláču, protože přišel čas oplakat vše co mi přišlo a odešlo z cesty

Pláču  a pláč nemá konce ale doufám že nevyschne a až bude potřeba zase přijde.

Nelituji, protože není co a koho, snad jen ten promarněný živůtek..

Neprosím Boha o odpuštění protože jsme aspektem Boha a ani mu nedávám vinnu..

Jsem taková jaká jsem,ale mohu být lepší. Nastal čas být lepší..

Nenaučila jsem se vše a příště  se narodím znova, jen doufám že dopady mých činů a ne-činů budou vynulovány .. jednou..

Za tyto vánoce jsem zestárla a už nikdy nebudu taková jako před nimi..


Větruše
08. 02. 2006
Dát tip
jsou chvíle, kdy se člověk pořád ptá PROČ ale i kdyby existovalo nějaké PROTO, bolest se nezmenší - ale někdy pomůže jí vypsat pantha rei

Aaria
10. 01. 2006
Dát tip
Chm.... Mno, taky změna... BTW: Nikdo nebude jako předtím.

dracon
03. 01. 2006
Dát tip
:) ano to se stava .. ne budhismus ne :)) život :) selia to by bylo na dlouho :) all díky :)

To se stava. Buddhistka? Jinak zajimava forma. Dlouhe verse uz moc lidi nepouziva.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru