Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inkvizice 2006

05. 01. 2006
1
0
1449

Matoucí víra v afirmaci
a ve vězení bez mříže
mi usnadňuje navigaci
přímo do stavu beztíže,


kde plameny plášť nadzvednou
a začne padat sníh
a všichnihluší projednou
pak uslyší můj smích!

Toulat se přestal opilec...
Mou maličkostí uhranutý
opustí bolesti své klec.
a přihodí dva, řti pruty

(přes slepotu) na hranici.
Plameny na mě šklebí tlamy...
Připoután k čarodějnici
(a nebo k Lásce...zvolte sami...)

teď tedy uhořím...


...okolnosti budiž polehčující... musím si na tebe ještě posvítit :)

Ninkwen
07. 01. 2006
Dát tip
je to takové trošku zmatené...

Jsem rád, že se líbí (Elirije,anitta) ale nezbývá mi, než souhlasit s Waldorath_Exi - tuhle básničku jsem napsal jako "soutěž"...nevím, jestli to znáte, ale člověk dostane zadaný slova a musí z nich vytvořit básničku... Mě to hrozně svazuje, ale zkusil jsem to... Tohle je výsledek a mě zajímalo, jak to bude působit na ostatní... a prakticky se vyplnilo moje očekávání. Díky za kritiky!

..hm četlo to osm lidí, a ještě se nikdo nevyjádřil, zřejmě to budu muset udělat za ně!..kdybych měl rozebrat formu, musím říct, že to místy vázne...raději tedy zvol volný verš, alesspoň si lidi nebudou myslet že jsi báseň "konstruoval" jako rýmovačku. Schválně jsem tam psal konstruoval, tenhle text mi přijde poněkud umělý a "hudebně falešný"...nesedí mi... možná by to chtělo více trpělivocti a trochu s i tím pohrát, dokonce jsem našel i překlep....

Elirije
05. 01. 2006
Dát tip
mě se to líbí, když se to rýmuje a téma je taky dobře zvolený- inkvizice- docela to odpovídá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru