Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztracená žahavá kopřiva II.

14. 02. 2001
5
0
1922
Autor
wqw

Servala mi z těla i tu nejniternější kůži, jako zválenou zmiji mě zbavila slupky s jedinou povadlou ospalou růží vyzvedla z hrobů mých veškeré smutky bodala mě... Zhasila tužeb mých nádherné jasy, skryla je v kouřícím mazlavém dehtu a stíny mé honící lhostejné masy v dusícím obojků z okrových nehtů škrtila mě... Uvrhla čest mou do lesklých pout, ustřihla snům modravé nitě nikdy se nesmět více dotknout zakřičet do ulic to hebké "chci tě" mučila mě... Zkalila v duši mé vášnivé řeky, rukama, nohama nemoci hýbat z úst se mi linou zoufalé skřeky ženám v černém zbývá jen zpívat vysála mě... Ztupila v mysli mé laskavé steny, jak hrozné za živa pohřbený se dmout pozvolna měnit se v mechové hleny nemožnost nirvány dosáhnout zabila mě... ztvořila mě...
kafka
19. 11. 2001
Dát tip
jak ti to mohla udělat.....? zatracená kopřiva...

Kašika
06. 05. 2001
Dát tip
Ufff, to byla potvora.....( Hezký )

fox
24. 02. 2001
Dát tip
:(

fox
24. 02. 2001
Dát tip
:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru