Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otevřené a zavřené oči

30. 08. 1999
1
0
2768
Autor
AHED

Sny jsou brány...

Zas o něco se pokouším Na rtech pár slov Něco jako marná touha Ta vnitřní nepřebije bolest A nenávist zas bude jen nenávistí Můžu zavřít oči To snad všechno zmizí Snad Někdy ale ne Teď mám oči zavřené Vidím cihlové zdi Tak vysoké a jsou všude Žádná otevřená brána Ani okno kterym by se dalo utýct pryč Oranžová s okem A kočárek s dětmi Tu dívku jsem nechtěl přejet Ještě že jí bylo třiadvacet Teď mám oči pro pláč Sprchový kout Jsem zrzavá holka A prosím boha o lepší postavu A větší prsa A horu kluků A moře sexu A cojávim Spletité chodby a zase koupelna Dva cizí hlasy A splněná přání Teď mám oči otevřené A had mi svírá hrdlo Dusím se životem cizích lidí Byl to jen sen Sen bez indiánů... Howgh...
pino15
22. 11. 2001
Dát tip
naštěstí......! :o)

AHED
06. 09. 1999
Dát tip
Mají obrovskou moc a velkou sílu...a způsobují dehydrataci...

slavek
01. 09. 1999
Dát tip
znám ten druh snů. Jsou tak strašně skutečné, že se člověk probouzí ještě ve snu. Dožívá poslední okamžiky snění. Chce i nechce se probudit a na konci snění může svůj sen i ovládat.. Takové sny mají obrovskou moc..

B.Ezejmenij
31. 08. 1999
Dát tip
JÁ TAKY, CHCI SNÍST SNY ,SNÍT S NÍ...

Krytyk
30. 08. 1999
Dát tip
Velmi zajímavé..

AHED
30. 08. 1999
Dát tip
Já vím...především to bylo velmi působivé...ten sen, kdy se probudíš skoro propocený, jen bez výkřiku na rtech...ten zdusíš obavou, abys neprobudil vedle spícího bratra...ha ha

AZALIN
30. 08. 1999
Dát tip
Jo, ma to neco do sebe..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru