Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak udělat díru do světa

12. 01. 2006
5
0
3745
Autor
Eva_S

hem....teda....toto je výtvor na soutěži v ČJ po střední školy na téma Jak udělat díru do světa....öna mi řekla, že sem cynik a černý humorista....k nevim nic jak nicccc....

    Svět, ve kterém žijeme a který, k nelibosti mnohých, i pomáhámé dotvářet, nás učí již od útlého dětství rvát se za svá práva. Po celý život házíme soupeřům na hlavu hnůj různého objemu dle stupně nesnášenlivosti. Ti s nejsilnějším žaludkem a nejslabšími lidumilnými sklony drápou se přes mrtvoly na výsluní. Nikdo si nechce nechat zpřerážet kosti.

   

    Doslova zářným příkladem muže, který "udělal díru do světa" se v historicky nedávné minulosti stal Albert Einstein. Nepatřil sice k těm, kteří plivou sokům do obličeje, ba naopak, on sám mnohokrát letěl ze dveří, na jejichž futrech se snažil zuby nehty udržet. Jeho fyzikální teorie byly příjmány zprvu skepticky, chladně, ale nakonec on sám nám všem pěkně zatopil. Řízením osudu, nebo spíše amerického prezidenta udělal díru do světa doslovně. Jistě, nelze ho za to vinit, byl přeci jen otrokem ve službách techniky a boje za svobodu, či naopak bohem, který mlčky shlíží na na to, co lidstvo tropí s jeho výtvorem. Geniální mozek ctihodného pana A.E., který měl deset párů pantoflí a tolik jímavě hrál na housle, byl zneužit.

    Díky a navzdory Einsteinovi zanechala Amerika otisk své boty značky " USA 45' " v japonské krajině i civilizaci a v srdcích celého světa. Příště, až se mocnosti bodou pokoušet dosáhnout své slávy, bude porobovaný lid úpěnlivě zírat k nebesům, zdali mu nepadá na hlavu atomová puma....


Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
hele díra * :)

Eva_S
24. 01. 2006
Dát tip
heh....toho Jsem si ani nevšimla....dikydiky....:))

no jako že je to mrňavý a chlastací - eště se dalo poznamenat spací. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF no eště abyste zanevřely.... ;-))))))

Eva_S
23. 01. 2006
Dát tip
to nemam tucha co je myšleno.... no teda praha se o nás nestarala dycky dobře teda jako....:))

Já sem myslel, že bude ňáká reakce na to kapesní chlastátko... a vono nic..... No jasně teď v zimě někam jezdit.... mal sehen... sagrte de Blinde... ;-)))))

Eva_S
20. 01. 2006
Dát tip
totiž přesně nevíme, co tím bylo myšleno.... ale někdy jako joooo, na Prahu sme zatim kupodivu nezanevřely....:))

no samolitr že bulva má by tě s jajkáním nadšeným opět ráda popatřila...;-)))))))))))))

Eva_S
19. 01. 2006
Dát tip
faaakt joooo....:)) nom někdy se jistěžě stavíme, nevíme kdy, jak....nevíme.... matura na krku....atd....

Eva_S
17. 01. 2006
Dát tip
příroda je Ti nade vše, žeee?:)) dik....

pozorovatel
16. 01. 2006
Dát tip
který mlčky shlíží na na to podle mě by atomovka byla i bez einsteina jako odpověď na téma(otázku) to je vtipný...jinak ne, takže to moc jako fejeton neberu přemýšlím, jaký je rozdíl mezi atomovou pumou a atomovou bombou

Starším půnům??????????? Vím o jednom dobrym očnim a jednom skvělym optykovy - nevim s kym si mě pleteš, páč já sem mladý kreativní s rysy zkušenosti na čele a kolem očí a s nějakym ročníkem narození............kerýmu sám moc nevěřim......

Eva_S
16. 01. 2006
Dát tip
dyť já vím, přeci....:))

takže se srandičky???? ;-)))) neboj přejdou.....

Nepřijedete zase s kapesním chlastátkem do Prahy? ;-))))))))))

Eva_S
16. 01. 2006
Dát tip
stě že přijet bychom někdy mohli....nevim kdy jak a co ale někdy určitě....byste se se mnou toli rád shledal?....:))

jaza
16. 01. 2006
Dát tip
armstrong je vandal

Dickers
16. 01. 2006
Dát tip
Nic neni zadarmo, ani pokrok o krok.Tolik krásně krutejch věcí se kolem děje ve jménu lidstva- člověk přepne program, dívá se na svět zvířat a obdivuje tu krásu přírody.Ale že z nich má doma produkty- to je vedlejší přeci.Jsem milovník přírody, tudíž žěru jako zvíře maso a ještě bych si dal medvědí kůži před postel.Houby- na lidech bych testoval nové léky a nechal je vycpat jako dekorace do muzeí:)Jsem přeci jen člověk.Posílám Tipa*

Pearlian
15. 01. 2006
Dát tip
zdá se mi to zajímavý a to dost. úplně ta první část, je skvělá. Evičko, něco z TEBE rozte :-))))

Eva_S
15. 01. 2006
Dát tip
....a tip je kde?....:)) dííík....:))

Pearlian
15. 01. 2006
Dát tip
ahaaaaaaaaaaa tak teď

Eva_S
15. 01. 2006
Dát tip
no máš jediný štěstí....:))

dyš uš taxy budem onikat, nebo má to vykání ňákej jinej zvláštní důvodec???

Eva_S
15. 01. 2006
Dát tip
vykání? hem, ani neee, sem už tak něak deformovaná timdle slovem, zvláště vůči starším pánům....:)) teda....neee....:)) aaa....to mam fakt tykat, jooo?....:))

Eva_S
14. 01. 2006
Dát tip
hajhou....to sem asi já....teda ....pamatuju si, jek ste vyprávěl někej dramatickej příběh jak ste jel za svou slečnou a skákal z vlaku....atd....teda esli ste to Vy, žeeee....:ú) a ona mě práská....

blok
13. 01. 2006
Dát tip
nezapomeň ! jeho zásluhou nechal otisk boty Armstrong na měsíci_:-)

Eva_S
13. 01. 2006
Dát tip
jem....jeho zásluhou je svět takovej....ne jen Armstrong....

Nicollette
13. 01. 2006
Dát tip
panebože, ale nikdo neví, že to bylo do češtinářské soutěže to téma a .... !! jako včera sem se u toho nasmála kvalitně a mazej do školy ty sráči ! já ti dam dřepět u počítače, školy nedbat ! *

Eva_S
13. 01. 2006
Dát tip
joooo....to tam potom někdy hodim do pr. už letim, mam ty prachy vod ponci a taky prostě musim vidět Langra!....:)) joooo....a je mi pjekně blbě....:))

Nicollette
13. 01. 2006
Dát tip
dělej ! už zvoní na češtinu !!! jako mi je taky docela šoufl skvělý žes ty prachy sehnala, toť dobře jest tak dělej, čekam

tohle je malinko zjednodušený - klasická válka je utrpení trochu až víc všude, atomová puma ji zhustí do jednoho místa a úplně úděsnejch rozměrů. Evo S, nejsi ty ta dlouhá, neviděli jsme se na jednom večírku literry zhruba před rokem?

Nicollette
13. 01. 2006
Dát tip
jó to je vona to je vona, má rusé vlasy !!

výborně!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru