Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MTMR

13. 01. 2006
5
2
4707
Autor
gab_1

věnováno želvě

MTMR

 

 

Naštvaný jsem a ve srabu,

v tom došly mi zas ty SMSsky:

„Gabe, pojď si hrát na  babu!

Nebuď jak bubák, vždyť je tak hezky!“

 

„MTMR Ti povídám!

Zas cítíš se na sviňu?

Já už si tě ohlídám!

Vztek vyměň za kravinu!“

 

Zas dosáhla svého, děvucha,

s ní zmizí každá svízel.

Kde vzala se její předtucha?

Tak snadno můj hněv zmizel.

 

S tou zkratkou je hned všechno hezký.

Je pro rty léčivá pomáda.

Prostě pohodový a český:

         „MTMR – mám Tě moc ráda!“

 

 

GAB


2 názory

gab_1
22. 01. 2009
Dát tip
zelva: ... s tím bych souhlasil - byla to dobrá prdel ... asi si to taky někdy přečtu :-)))

zelva
20. 01. 2009
Dát tip
Ty nase kritiku su uzasne smala sem sa az mi tekly slzy...ach ty vzpominky...MTMR

sacco
27. 01. 2006
Dát tip
... tou keramickou ne - prosím... já už vím, proč jsem doma přešel na silikon. člověče bábovku ze silikonu a z mikrovlnky - paráda. to můžu. je to sice gumovější a bez kůrky, ale za deset minut hotovo. spálenou z trouby nemusím vůbec, ale v silikonu, v horkovzdušné troubě - to snad při troše opatrnosti ani spálit nejde. a nebo třeba hnědou...... blééééé, fůůůůůj.... tu taky nemusím. ale třeba s čokoládou :-) mňam. tak jsi doufám pochopil, jakou mám rád bábovku. tak až budeš číst tohle a sahat po té keramické formě - tak hned nějakou bábovku upeč a pozvi na kafíčko, čajíček a bábovičku :-) už se těším. takže prdlouš, exot, kus vola ... co já se o sobě ještě dozvím.... hmmmm.... ještě, že tohle nečte maminka. ta by se divila, cože to z ní vypadlo.

zelva
27. 01. 2006
Dát tip
gabíčku prosím upeč mu tu bábovku, on jinak totiž nezavře hubu:-))) no myslím, že už se o sobě ani víc dozvědět nemůžeš vše už bylo konečně řečeno :-))) no ale my eště něco určitě vymyslíme sme na tebe totiž tři :-))) reb posílám avi

gab_1
26. 01. 2006
Dát tip
sacco:
TY SI KUS VOLA!!!!!
Zrovna Tobě budu dávat srdce!! I kdyby jsi mě prosil na kolenou, tak Ti bábovku neupeču!!! Ale tou keramickou formou bych Ti dal po palici!!!:-)) To bys dostal bábovkou, ale to Ti stačí!!:o))))

andromeda
25. 01. 2006
Dát tip
dobrý...hlavně ta druhá polovina...

gab_1
25. 01. 2006
Dát tip
andromeda: velký dík!! :-)

sacco
24. 01. 2006
Dát tip
EXOTA beru HYBRIDA neberu reb - s tou ověřenou kopií - to byl krásný chladný zásah.... skoro jako bych to napsal já. to se ti fáááááákt povedlo A gabíčku, já chci taky vidět ty zahuté žuuuuby nahory. ty nožičky dole ani snad ne :-) a hele - nechceš to tvoje srdce dát mi... já ho po tobě určitě zpátky nehodím .. ikdyž jsem taky ze severo-východu.... počkej, počkej.. ještě neodpovídej... sakra, chci já ho vůbec...... vlastně co blbnu, jako správný prdlouš, exot (trochu tajemný) a bůhví co ještě ho přece od tebe dávno mám, ne??? takže jsi vlastně lhal, protože já jsem po tobě ještě nikdy nic neházel.... no možná tak maximálně bych ti hodil na hlavu bábovku, kdyby mi nechutnala. sakra proč mě to asi napadlo...... ale srdce, to nikdy :-)

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
... nechci se vám míchat do diskuze, ale ani sebevětší trezor moc cenného :-)) (z práce vím, že ověřená kopie má stejnou hodnotu jako originál!) :-)))

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
ne že by mi vypadlo slovo "neschová"... :-)) ale vy si ho správně dosadíte..

gab_1
23. 01. 2006
Dát tip
Reb: nechceš taky kousek ze mě??? Když už jsem v aukci!!!:o))) Takovou dobu tady něco vysvětluju a Ty mi to všechno rozbouráš "ověřenou kopií"!!!:o))))ACH JO!!!!:-))))

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
... tak nenabízej, ale rovnou dej :-)) Promiň :-)) To jsem celá já :-((

gab_1
23. 01. 2006
Dát tip
...nedám nic!!!!:-))) Ještě bych bez něčeho vypadal jako hybrid!!!!:o))) ...odpuštěno!!!!:-)))...stejně to byla chabá obrana...:-))))

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
Nedáš? No, o tom si povíme :-))) Já už myslela, že tě na něj želva pasovala, takže už by to mohlo být jedno :-DD To jsem ráda, že odpuštěno... No jo, příště musíš zjistit všechny informace :-))) (ráda poradím :-D).

gab_1
23. 01. 2006
Dát tip
...když jsi odborník na ty papíry...můžou hybridovi vystavit papíry na hlavu???:o))))

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
:-)) hybrid má hlavu? ... ale pokud má, tak by je mohli vystavit :-)

gab_1
23. 01. 2006
Dát tip
...a kde jinde bych měl žuby?????:o)))

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
... kdekoli jinde... to víš hybridi :-))) (ti píšu zprávu, tak tady ještě chvilku vydrž .-))

gab_1
23. 01. 2006
Dát tip
...DRŽÍM!!...:o))

zelva
23. 01. 2006
Dát tip
no tak mám takový pocit, že já sem eště jakš takš normální...na rozdíl od vás dvou, jak tak čtu:-))) No já bych to celé uzavřela tak, že gabíček je sice hybrid, ale jeho srdce je nepoškozeno...či li je normální...darovanému koňovi se přece na zuby nehledí, takže jeho srdce je super, a sem ráda, že ho mám!

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
gabe, už se posílá :-)) želvi, jak od nás dvou? To je přece ještě v rámci možností normální :-)) Já se tě nenápadně zastávám a ty takhle :-))) Koňovi se na zuby koukat nemá, ale kůň je aspoň má na hlavě :-))

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
gabe, a co mám teda já???

zelva
23. 01. 2006
Dát tip
co mám kůň na hlavě...zuby má šak v hubě:-))) normální by bylo tuto diskusi ukončit tak jak sme to zakončili s gabíčkem a ne to dál nesmyslně rozpitvávat...už to není vůbec zábavné čili bez kyženého efektu!

_Rebelka11
23. 01. 2006
Dát tip
Jo a huba je asi kde??? No jo, jenže, kdo a co je dneska normální? A gabovi to zcela jistě nevadí :-)) Netvrdila jsem, že to zábavné je.

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
želva: ...srdce už žádný nedám...tedy ani Tobě...:-)))))

zelva
21. 01. 2006
Dát tip
no vzhledem k tomu, že už ho mám, tak dvě snad nemáš...no jo, ale ty si vlastně ten hybridek, takže jich máš asi víc:-)))

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
želva: ...Ty seš tak ukecaná...nevím, čí máš srdce, ale moje jsem Ti určitě neposílal:-))) to bych o tom musel něco vědět...:-)))

zelva
21. 01. 2006
Dát tip
ty nevíš, že jsou dva druhy srdcí...kamarádské a milenecké:-)))

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
želva: ...sakra to nevím!!!!:-)) ale něco ve mně mlátí, tak teď nevím jaký!!!! :-))))) a jaký máš Ty???:o)) to sem z toho jelen!!:-)

zelva
21. 01. 2006
Dát tip
no já mám obě...to podle toho s kým sem:-)))

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
ž: ...tak teď už z toho nejsem ani jelen...když seš se mnou jako s kamarádem, tak máš to kamarádský?????????? a když seš se mnou jako to druhý, co už jsem zapomněl, tak máš to druhý??????ježišikriste!!!!!rozdvojení osobnosti!!!!!!:o))) už se bojím zeptat - kde sem byl včera v noci?????:-)))

zelva
21. 01. 2006
Dát tip
gabíčku ty budeš v mém srdíčku pořád enom kamarád!

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
ž: FUJ, to jsem rád!!! Ale pořád nechápu, kde si vzala to druhý???:-)))) Jasně jsem ho zamykal do trezoru, aby ho žádná nevyšťourala??? To bude kopie!!!:o))))A ta nemá žádnou cenu!!!:-)))

zelva
21. 01. 2006
Dát tip
jo tak ¨kopie jo...no to sï nemyslím...sem přece ta psycholožka, zapoměls:-)))

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
ž:...zapomněl...ale to pravý je určitě v trezoru...:-)))

zelva
21. 01. 2006
Dát tip
gabíčku m¨ě přece stačí to co mám a hlavně co je v něm...tolik krásného tam máš...a aj kdybych měla jenom kopii...tak to alespoň vím, že v originálu je to eště lepší!

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
ž:...tolik chvály jsem naposled slyšel.........sakra slyšel já jsem někdy na sebe tolik chvály???? Asi ne!!!!:-))))Díky!!!:-)))

zelva
21. 01. 2006
Dát tip
Gabíčku mám Tě moc ráda!

gab_1
21. 01. 2006
Dát tip
...Ď...

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
no jo ale co s nohama, když mě zajímá srdce!

gab_1
20. 01. 2006
Dát tip
...děvucho neskromná!!!!...nohy Ti nestačí!!!... ...pozor na mé srdce!!!!...kdykoliv jsem ho někomu dal...brzo ho po mně hodil zpátky...:-(( nebo :-)) ??? ...asi se s ním nedá vydržet??!!...:-))

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
ale u mě bude v bezpečí...nebo nemáš ten pocit!

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
... aha, už jsem myslela, napsalas to takovým stylem... tak to je moc dobře, fajn... tak už dost o tom :-)) (chudák gab zase skvělý kritiky) :-D

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
gabíček už si zvykl...má nás rád takové jací sme :-))) ale toho člobrdu opravdu znáte všichni :-)))

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
:-) beztak mu ani nic jinýho nezbylo :-))) viď, gabe? buď jsem blbá nebo mi to nedochází, ať tak či tak, můžeš mi to napsat do zpr.? Dík :o)

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
ale reb koho sme spolu resily zdali mu mám napsat sms k Vánocům či ne? toš teď se před týdnem vrátil na písmáka, ale je to na tri věci

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
tak to jo, já jsem si to ze začátku myslela, pak jsem si nebyla jistá, no a tak jsem se radši zeptala :-) ...

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
mám pro něj překvapení, které ho ale nepotěší...on nepotěšil totiž mě, takže se dočká i s úrokama!

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
.. tak tohle zní nepříjemně, nechtěla bych být v jeho kůži...

gab_1
20. 01. 2006
Dát tip
Reb a želva: Tak já jsem tajemnej???? A sacco, že by byl exot??? Znamená to snad, že Vaši nejoblíbenější písmáci jsou TAJEMNÍ EXOTI?!?!?!?!?!?!?:o))

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
No když se to vezme kolem a kolem:-))) reb jaký máš na to názor?

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
želvi, úplně stejný, gabíku, něco na tom bude :-)))

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
tak už ne prdlouši, ale tajemní exoti :-)))

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
:-)) vždyť říkám, že si nevyberou :-DD (v podstatě to vyjde nastejno)

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
no jo, ale prdlouš je sice exot, ale není tajemný:-))) tajemného prdlouše fakt neznám a ani si ho nedovedu představit...to by musel být nějaký hybrid:-)))

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
.-)) tys byla první, kdo napsal, že je gab tajemný a gab jako správný prdlouš a exot se toho chytil... :-D Já si ho radši ani představovat nechci .-))

gab_1
20. 01. 2006
Dát tip
... JÁ TI DÁM HYBRID!!!!!:o)))))

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
no to je fakt, ale gabe foto bys mi mohl teda poslat v mailíku!

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
jů já od tebe něco dostanu...no teda já se mám:-)))

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
gabe, já chci takýýýýý želvi, nevím, jestli je dobré těšit se, až dostaneš hybrida :-)))

gab_1
20. 01. 2006
Dát tip
...zřejmě jste ,děvčata zlobivá, viděla málo hororů!!!...jinak by jste věděla, že HYBRIDI SE NEPROVOKUJOU!!!!!!:o)))

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
... a budeš mít velký žahnutý žuby nahoru? ;-))) (a viděly jsme jich hodně, ale tohle v nich nebylo) :-D

gab_1
20. 01. 2006
Dát tip
...kdybych Vám poslal foto jenom svý levý nohy od kolena dolů, tak by Vám hrůzou drkotaly zuby ještě v létě!!!!!!:-))) ...vo žubech nemluvě....ale ty teď nemůžu najít!!!-))

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
... tak pošli nohu druhou.. a nebo nohy vůbec ne, jenom ten zbytek :-)) Kdo hledá, najde :-D

gab_1
20. 01. 2006
Dát tip
...když já mám nejhezčí nohy!!!! :-[

_Rebelka11
20. 01. 2006
Dát tip
:-))) Jen kdybys nekecal :-))) Musim letět... ahoj.

zelva
20. 01. 2006
Dát tip
gabíček mě taky eště jako prdlouše neviděl:-))) gabíčku pošli mi to svoje kopejtko jo tak eště v létě jo zas tak si nefandi...my sme ti největší tvrďáci...sis eště nevšim :-))) hej já z toho mám totálně Vánoce:-)))

_Rebelka11
19. 01. 2006
Dát tip
...želvi, já to nemyslela v nějakých těžkostech :-), ale ten humor, ten humor :-))) No, vím, že je mimo hru pro tebe... pár měsíců? To už je to tak dlouho? :-) No, to nevím, ale co já vím, třeba se blýská.... To jo, Gab je takovej tajemnej, nepředvídatelnej :-)))) Jo, chápu. To mě napadají pořád nějaké nesmysly, pardon, dvojsmysly :-))

zelva
19. 01. 2006
Dát tip
reb to je 100% jinak bych už dávno skončila za plotem :-))) gabíčkovi dávám spíš zabrat já svými myšlenkovými pochody a pak z toho dycky vylézají totální kraviny :-)))

_Rebelka11
19. 01. 2006
Dát tip
... já myslím, že si toho užije od nás všech :-))

zelva
19. 01. 2006
Dát tip
hmm toš to nevím...s čím mu dáváte zabrat eště vy dva :-)))

zelva
19. 01. 2006
Dát tip
avi

_Rebelka11
19. 01. 2006
Dát tip
... no přece s myšlenkovými pochody a řečmi :-)) (za sebe musím dodat depresivními řečmi, mu to asi náladu nezvedne :-)))

zelva
19. 01. 2006
Dát tip
no já raději nebudu říkat co teď s gabíčkem řeším, ale všichni toho člobrdu znáte, ale já už si nejsem tak moc jistá estli ho chci eště znát!

_Rebelka11
19. 01. 2006
Dát tip
... neděs! :-))

zelva
19. 01. 2006
Dát tip
ne sacco to opravdu není...to je úplně jiný exot!

_Rebelka11
18. 01. 2006
Dát tip
želvi, není zač, já jsem musela, aby se tady gab nečertil zbytečně :-)) gabe!!! Všichni jsme s tebou, tak tady neplácej nesmysly, že s tebou nikdo není! :-) S tím rozumem bude mít sacco nejspíš úplnou pravdu... vidíš, jak jsme všichni s tebou a jak tě známe? :-)) sacco... no, napíšu zprávu, tady bych zaplácla všechno místo :-)) želvi, jelikož jsem se ve svém druhém příspěvku zmínila, že dostáváš třeba básničky od někoho jiného a ještě lepší, tak to byla narážka na to... ale jelikož má sacco taky tak rád dvojsmysly, kdoví, jak to myslel .-)))) Jinak od nich dostáváme dost zabrat, co pánové? :-DDD

zelva
18. 01. 2006
Dát tip
no to nevím reb gabíček mi zabrat vůbec nedává a sacco ten je přecaj tak nějak mimo hru už pár měsíců takže ten mi ani nemůže dávat zabrat :-))) ale co ty víš třeba se blýská na změnu :-))) no toš gabíček si furt myslí, jak je tajemný jak hrad v Karpatech:-))) reb mlčetl zlato doufám že chápeš a u tebe gabe platí to samé! och ty dvojsmysly taky mě jich při tom pár napadlo, eště že je tak miluju :-)))

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
Milá_c. : konečně si někdo všimnul, že jsem šikulka!!:-)) Díky moc!!! ...co jsem dlužen????:o)) Reb: viď, že je ta želvička ošklivá!!:-(( Ale asi dostává básničky každý den a lepší, tak se na tu mou vykašlala!!!:-))) Jsem rád, že se Ti líbí!! :-)) Pro koho bych zase něco napsal??:-))) sacco: miluju zkratky a jinotaje. Ne každý jim porozumí, ale kdo ano, tak jsem jeho!!:-))) Jak jsi poznal, že jsem pořád ve srabu??? To je ale úplná, úplná bl.......... pravda!:-))))

_Rebelka11
17. 01. 2006
Dát tip
Já už jsem dostala zprávu, takže vím, že tu byla :-)))) Jinak bych musela souhlasit :-)) Ale třeba dostává :-)) To jsem ráda, že jsi rád. ... To musíš vědět ty, pro koho píšeš .-)

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
gabe a máš to...my dva sme se dneska přes sms na něčem domluvili takže klídek :-))) reb dík že ses mě zastala sacco tohle není gabíčkova zkratka, ale moje takže můžeš být celkem v klidu

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
...kdy už bude někdo taky se mnou???:-))))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
ale já sem s tebou stále...ty nemáš ten pocit :-)))

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
...sakra, teď už jo...:-))))))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
toš až ti dám tip teprve máš ten pocit jo...no nevim nevim co si o tom mám myslet :-)))

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
ž: ...to nemá s tipem nic společnýho...přísahám na svůj rozum...:-)))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
jo tak ty přísaháš na svůj rozum:-))) protože tě mám moc ráda tak se smát nebudu:-)))

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
...aha, tak Ty si myslíš, že zrovna na tohle přísahat nemám, že neni na co???...no počkej, až Tě potkám...:-)))))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
no to by mě zajímalo jak mě chceš potkat :-))) vzdálenost 300 km to celkem vylučuje :-)))

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
...to mě ještě neznáš...:o))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
kurňa že bysme sa viděli eště dřív než v srpnu:-))) no vzhledem k tomu že si prdlouš toš to jistě nějak vymyslíš :-)))

sacco
17. 01. 2006
Dát tip
původ zkratky je mi znám, ..... gabovi ale nadávám za spousty jiných zkratek, ačkoliv ho chválím za poetickou tvorbu na zkratku, která není z jeho dílny. prdlouš ... srpen ... něco mi uniká.... a gabe, nepřísáhej na něco - co není ve tvém vlastnictví ani užívání :-) reb: holky je fajn, že to dostáváte....

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
ne nic ti neuniklo tebe se ten srpen netýká,ale může se to eště do té doby změnit :-))) reb my něco dostáváme ? :-)))

_Rebelka11
16. 01. 2006
Dát tip
... se docela divím, že tady želva ještě nebyla... želvi, kde seš? :o) Myslím si, že potěší, taková roztomilá, hezká, t* (možná jen navíc jedno s ve slově SMSky :-)) a s první strofou velice souhlasím, tak se jí řiď :-)

sacco
16. 01. 2006
Dát tip
JTVG - je to very goooood tvoje zkratky ale nesnáším... taky je máš rád, ale pak ti nerozumím. ale když se to tvoje papunění člověk naučí. tak si s tebou docela dobře i popovídá. a neříkej, že jsi ve srabu - v tom jsi totiž furt. t

inner_woman
13. 01. 2006
Dát tip
pěkný:) konečně něco "žádná depka"(co bysme dělali bez mobilů a zkratek ?!.)

Mila_cik
13. 01. 2006
Dát tip
tak ta je nádherná...*** seš šikulka..určitě se jí bude mocinky líbit..:-)

vlad03
13. 01. 2006
Dát tip
v pohode:))

Zbora
13. 01. 2006
Dát tip
:o)

ginevra
13. 01. 2006
Dát tip
básnicky nic moc. není to poetické, což samozřejmě báseň nemusí, bohužel však ani libozvučné, což už je horší nedostatek. navíc ty rýmy "na sviňu", "kravinu" a "pomáda" , "moc ráda"... vtipné to je, o to nic. a dotyčnou želvu asi potěší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru