Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U kulatého stolu

17. 02. 2001
4
0
2246
Autor
Špuntík

Probral jsem se k rannímu zívání a s ospalky v očích přisedl jsem ke kulatému stolu na jednání s počasím. Po levé ruce seděl zasmušilý mrak s tváří posetou pihami smutku, nabídl jsem mu smích s náplní nugátovou a všechny pihy ztratily se z jeho tváří, i jeho šeď proměnila se v bělostné mráčky. Po pravé ruce podřimovalo slunce s obtiskem stolu na čele jen ztěžka vnímalo má hřejivá slova, s vděkem přijalo citrónový čaj dobré nálady a se zahřátým žaludkem vplulo na oblohu. A tak je dnes krásně.

Carodej
23. 02. 2001
Dát tip
Tak tahle je tipovací bez zbytečných řečí. Za okny už díky Tobě opět září slunce.

Prokletí
22. 02. 2001
Dát tip
dobrý, jen bych navrhl malý úpravy: překoncipovat 4. a 5. řádek přesunutím "v očích" o řádek výš", to též se "se" z 13. a 15. řádku, jsou to takové skoro nepodstatné brzdy melodie i rytmu textu.... ale obsahově nemám cokoli k dodání m.

Miroslawek
20. 02. 2001
Dát tip
jůůů Korky, nejsi princ zakletý v žabce rosničce? Ten monitor je najednou tak barevný ... tos udělal Ty? TIP

Mahoney
19. 02. 2001
Dát tip
jůůůůůůůůůůůůůů tak to já můžůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů *** :-))

(závorka)
19. 02. 2001
Dát tip
jo (líbí)

per_zay
18. 02. 2001
Dát tip
hmmm...*)

Funda
17. 02. 2001
Dát tip
Každý město má asi svoje slunce, a tomu našemu ještě nikdo zřejmě čaj neuvařil. Moc Ti závidím, že jsi s ním v tak úzkem kontaktu.

Helena
17. 02. 2001
Dát tip
taková pěkná :-)

Kathe
17. 02. 2001
Dát tip
" Smích s náplní nugátovou " ... ? Mňam mňam ... stejně jako celý dílko ...

zolli
17. 02. 2001
Dát tip
Špuntíčku :o)) děkuji za krásný hřejivý dojem. Dívám se z okna na obloze není Tvé slunce :o( to si asi přečetlo o otisku na svém čele a teď se stydí. Přes to mě v dlaních hřeje Tvůj hrneček dobré nálady. Díky z

ruby
17. 02. 2001
Dát tip
hezke!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru