Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tůně pravdy

17. 02. 2001
1
0
2306
Autor
zolli

U kategorie jsem váhala, protože pro mne je to tak trochu i epika....

Zvedla jsem víčka, své rolety ke kruhu, co svíral už před lety. Zvedla jsem víčka, své petůňky v pohledu životu do tůňky. Do tůně padl list únoru. Zvedám ho. Řeže do úmoru. Ať si řeže, srdce roubuje. Studánku pravdy mi louhuje.
Falka
18. 02. 2001
Dát tip
čaj z podzimního listí.. únorově hořký... zachutná, když poválíš na patře a rozeneš jazykem do všech stran... něco v něm najdeš...

Astalavista
18. 02. 2001
Dát tip
Zolli: Samosebou, myslel jsem spíše souslednost slov, petůňky, tůňky a na začátku další sloky opět do tůňky... Jinak O.K.

zolli
18. 02. 2001
Dát tip
Aha tak to jo, to máš pravdu, že ta další sloka mohla začít jinak....Souhlasím.

Helena
17. 02. 2001
Dát tip
to je poetika :-)

Astalavista
17. 02. 2001
Dát tip
Dal bych tip, ale na můj vkus je tam trochu moc přetůňkováno.

Víla
17. 02. 2001
Dát tip
Zvedla jsem hlavu...a vidím krásu okamžiku, když člověk pomalu otevíra oči...a hledí dovnitř života a času...někdy stačí jen málo a člověk prostě ví...

zolli
17. 02. 2001
Dát tip
Astalavista o těch tůních to právě je..takže bez nich by tahle básnička ztratila smysl. Vílko děkuji, pochopila jsi mne beze zbytku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru