Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro graMatika

17. 02. 2001
9
0
3036
Autor
zolli

MTR :o).....však víš, a proto: Rovnou jsem to klepla sem. Aspoň vidíš, že Ti s tou nabubřelou arogancí neplkám lži.

Počítáš slabiky. Bodáš do slabin mým slabo(s)Myslným veršům. Kde jakým Nabobdeníčkem. Jak policejní ChrrrTě honíš laně rýmů až pčíkají konečně řiť mi cky. na laně grrrrr.am gramatiky. Věšíš bulíky na lýka tlustě (po)PLETENÁ nepochopením. Štveš veš Hledaje Hnidy V mé Idíle.
Smutek
27. 04. 2001
Dát tip
:o) t

kafka
23. 02. 2001
Dát tip
nemám co dodat :-)))) Prostě skvělé!!!

Mahoney
19. 02. 2001
Dát tip
vau a máš ho * g.M. :-))

Falka
18. 02. 2001
Dát tip
:o))) Tohle se mi moc líbí, fantastické a přesné obraty, to jsi ty a to že dokonale... :o) Maminko, já ti už pro jistotu nikdy nepovím, jestli mě nebo mně... ;o) A tip, samozřejmě! (s měkkým i)... prch (citoslovce prchnutí)

zolli
18. 02. 2001
Dát tip
Ale berunko, vždyť jde o vtip a On graMatik, byl předem upozorněn, jak vše myslím. Co se prologu týče. Není z toho poznat, že ten arogantní nabubřelec, o kterém píši, jsem vlastně já... Já jsem totiž narážela, v prologu, jen na jistý dialog vedený po telefonu, takže zdání může klamat. Navíc já mám moc ráda, když mne opravujete a dokonce HODNĚ opravujete. :o)) A víš, že o radu si napíši i v poště... No a když už mám pocit, že jenom hledáte vešky, tak vám mile napíši básničku :o)

per_zay
18. 02. 2001
Dát tip
jo !

inventor
17. 02. 2001
Dát tip
thip! :-))))

inventor
17. 02. 2001
Dát tip
thihihip :-)))

Helena
17. 02. 2001
Dát tip
tip, protože je to skvělé

valerinka
17. 02. 2001
Dát tip
jediný co můžu říct je: SUPERRRRRRRRR!!!

ruby
17. 02. 2001
Dát tip
tak to je pohoda:-)) hezke hezke chvalim, tipuju

papouch
17. 02. 2001
Dát tip
bezkomentářní píp :-)

zolli
17. 02. 2001
Dát tip
hejle papouchu, jaky bezkomentářní?? To tady na mě zkoušej skoro všickni!! Koukej ze sebe vymáčknout víc, než jen Tvý usedlý pípance :o))))) Nakonec je to na adresu mojeho syna, tak můžu bejt krapet vostřejší ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru