Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza na Jindřišské věži na sv. Valentýna

17. 01. 2006
0
0
6067
Autor
Petula

Přechod Grónska na běžkách…

 

Na svatého Valentýna
zamrzne i kolo mlýna
                             
(lidová pranostika)



V úterý 14. února 2006 od 18:30

bude další

AUTORSKÉ ČTENÍ PRÓZY
V PRAŽSKÉ JINDŘIŠKÉ VĚŽI

Se svými písněmi vystoupí kytaristka a zpěvačka

Jana Kuklová
_______________________________________________


Zatím přihlášení autoři:
StvN, Lot, Rebecca13, Cekanka_ucekana, Mladěj…

_______________________________________________

 

Ve druhé části večera proběhne beseda s cestovateli

Ondřejem Kotasem a Jiřím Kabátkem

z Expedice
Grónsko 2004


Vyprávění o expedici, promítání diapozitivů, napínavý dokumentární film.

 

_______________________________________________

 

Dle pranostiky a dle tématu cestovatelského vyprávění lze usoudit,
že teplé oblečení ocení všichni, kdo si je vezmou!

_______________________________________________

 

 

VÁŽENÍ AUTOŘI!
Pozor, změna!

 

Protože čas se nám nafouknout nepodařilo a na věži nemůžeme číst do rána, rozdělili jsme blok věnovaný próze na dvě části:

 

Část ohlášenou

Zde budou čteny texty, které byly zaslány před jednotlivými vyhlašovanými termíny.

Systém výběru je nejen časový (kdo dřív přijde, ten dřív mele), ale zohledňována jsou i jiná kritéria (například tematičnost – aktuálnost a spektrum námětů…, délka – čas by měl být rozvržen pro více autorů…, styl – ano, toto je částečně i subjektivní hodnocení pořadatelů…).

 

Hlavním cílem výběru však není „cenzura“, ale potřeba udržet pořad v rozumné délce a zajímavé skladbě.

 

Jména (nicky) autorů, kteří se přihlásí včas a jejichž díla by měla být čtena, budou, jak je na Písmáku dobrým zvykem, doplněna do příslušné upoutávky.

 

Autorům, kteří svá díla přihlásí do čtení soukromě sdělíme, zda se v nejbližším termínu na jejich dílo dostane.

 

Díla se přihlašují na e-mailu: ctenivevezi@post.cz

 

 

Do této části bude po dohodě s autorem také zahrnována povídka měsíce
(
podle vyhodnocení z Písmáka).

 

 

Část spontánní

Tato část je otevřena pro všechny, kteří své dílo „nestačili přihlásit“.

Systém výběru je jednoduchý – dokud bude čas… Při více zájemcích a omezeném čase rozhodne dohoda či los.

 

Omlouváme se za toto zesložitění, ale ti, kteří se na Jindřišské věži zúčastnili čtení minulých, ať již jako autoři či jako diváci, asi tuší, že trocha organizace je třeba.

 

_______________________________________________

 

 

Na další setkání se těší Martin a |||-_-||| Petula

 


Petula
06. 02. 2006
Dát tip
cekanka_ucekana, Rebecca13, mladěj ◄ Takže další ohlášení autoři přidáni… ;o) Díky za Vaše přihlášky! ► Milly ◄ Na svatého Valentýna po čtení na decku vína …
|||-_-|||

Milly
05. 02. 2006
Dát tip
Asi nepřijdu- sv. Valentýn je docela blbě zvolený datum....... :-(( (budu nejspíš trávit čas v užší společnosti... :o)).

mladěj
03. 02. 2006
Dát tip
ahojte, určitě příjdu a přečtu dva "kousky" na rozhraní poezie a prózy, chtěl bych být v té ohlášené části a díky za pozvání, ke kterému došlo na posledním čtení Totemu, měj se fajn "mladěj" a díky!

tak já teda budu číst, aby vám to nebylo líto, páč je mi jasný, že byste brečeli :-)))))

Petula
26. 01. 2006
Dát tip
Rebecco, toho nicku třináctá Beru! ;o))) Mně tuhle také napsali, že prej „Malostranské povídky“ už vyšly z módy… :o)))
|||-_-|||

já nemůžu číst furt, musim nechat prostor ostatním :-)))

čaro
22. 01. 2006
Dát tip
Bez termosky ani ránu. Jinak je to tam super. Ještě nevím, kde se budu 14.02. pohybovat.

Petula
22. 01. 2006
Dát tip
rebcanko_utrinactkovana ◄ Tak to se na tu líbací exhibici těším!!! ;o) A nebudete, milé dámy, také číst???
|||-_-|||

neni Jana Kuklová stejně stará jako já? Já měla v dětství kamarádku, která se tak jmenovala a hrála na čelo, z toho se kytara mohla klidně vyvinout :-) Becky, já vyznám lásku tobě, můžu? :-))))) hele a budeme se líbat? Teda nemyslim my dvě spolu :-))))) myslim jako jestli to bude líbací večírek, když bude Valentýnskej .-)))))

StvN
20. 01. 2006
Dát tip
Heh, rebeko, dneska jsem čirou náhodou narazil na dalšího člověka, jemuž "PŘIDAT VLASTNÍ NÁZOR - KRITIKU NELZE". Takže už jste tři.

suva
20. 01. 2006
Dát tip
se těším... :c) hlavně na vobrázky, na tu pomyslnou promítačku a na to, že si dám svařáček, to jsem posledně zanedbala... :cú

JiKo
18. 01. 2006
Dát tip
Já jsem četl minule, dám prostor dalším :-)

StvN: nechci tě zabít, chci tě vidět

StvN
18. 01. 2006
Dát tip
Už jsi mě viděla přece.

jo? napadlo mě, jestli nejsi ten co ho Petula představovala jako Steeva :-))))) nebo tak nějak :-))) a proč se ke mně nehlásíš?????

StvN
18. 01. 2006
Dát tip
No jasně. To ty ses nehlásila. Tak vidíš, že jsi mě viděla. Neni o co stát.

no protože jsem si to nedala do souvislostí! tak příště jdeme na pivo, jo? :-)

StvN
18. 01. 2006
Dát tip
Možný to je.

no já myslim, že bysme měli :-))) už jsme to plánovali dávno :-)

StvN
17. 01. 2006
Dát tip
Taková čest. Ale jak říkám. Když budu žít, protože se nedá předpokládat, že bych slavil svátek zamilovaných, tak přijdu.

na tebe se přijdu podívat :-)

StvN
17. 01. 2006
Dát tip
Proč? Chceš mě zabít?

Micro
17. 01. 2006
Dát tip
Taky bych se mohl přijít podívat :).

JiKo
17. 01. 2006
Dát tip
no den - úterý není špatnej, čili bych se mohl stavit, uvidime

StvN
17. 01. 2006
Dát tip
Že by tam bylo víc než tři písmáků. Jen pojďte, ať to zase neni samej Totem a Literra.

pozorovatel
17. 01. 2006
Dát tip
přijdu, když vyjde čas

Micro
17. 01. 2006
Dát tip
Ale jo, jestli seženu nějakýho kámoše, se kterym tam jít, tak asi zarazim, poslechnout si tě a tak... :)

StvN
17. 01. 2006
Dát tip
Tak pojďte taky číst.

pozorovatel
17. 01. 2006
Dát tip
Tak mě nauč matiku!

Micro
17. 01. 2006
Dát tip
Číst? To blafy, co píšu? :) Vždyť by mě akorát vypískali! :)

StvN
17. 01. 2006
Dát tip
Tam může číst úplně každej. Nepíská se, ale tleská. Matika počká.

Micro
17. 01. 2006
Dát tip
No já ti nevim, spíš bych si šel poslechnout ostatní... ;) na tohle nejsem, nejen že nemám rád vystupování před lidmi, ale navíc bych si nebyl jistý tím, co bych četl... :)

pozorovatel
17. 01. 2006
Dát tip
Matika nečeká!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru