Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama pre seba

18. 01. 2006
14
24
5195

voľný prúd myšlienok...


Letím nad preplnenými hlavami
Nad hradmi i vodami
Kývam vtákom
A smejem sa pomalosti slnečných lúčov

Ja som tvoja záchrana
Ale často i prekliatie
Mňa sa bojíš
Ale i miluješ
Bezo mňa si život nevieš predstaviť
A predsa sa ma chceš zbaviť

Preto som tu...
Len pre teba...
Tvoja Myšlienka...

24 názorů

som rada, že to vnímaš rovnako/podobne :)

J.O.E.
09. 04. 2008
Dát tip
Působivé, ale je to tak. Cítíme to stejně :-) tip!

ďakujem, že sa prehrabuješ aj v starších veciach... a vážne je mi cťou, že ťa to aj oslovuje :) ja sa nielen so slovami rada hrám... aj s myšlienkami mi to občas ide :)

Marcela.K.
06. 04. 2008
Dát tip
líbí se mi , jak přemýšlíš... líbí se mi, že to umíš napsat...a moc hezky ...*

ale občas by sme sa radi nejakej tej zbavili...;)

guy
23. 02. 2008
Dát tip
já ty svý radši moc ven nepouštím, nechám je spíš poletovat v hlavě je to nebezpečný - mohli by je sezobat ti ptáci nebo rozpustit sluneční paprsky, a já už jich moc nemám, tak je musím šetřit :-)

ďakujem...

FunThomas
18. 02. 2008
Dát tip
hezké.... a pravdivé.... *

ďakujem vám obom za názory;)

uz si tu létám a je mi bááájo, dik

toľko chvály naraz, to asi nezvládnem;) sa červenám;)

Aeternitas
08. 06. 2007
Dát tip
celé to vnímam ako jednú myšlienku, ktorá sa odtrhla z voľného prúdu myšlienok (ako je spomínané v prológu) určite si to zasúži tip :-) PS: práca s protikladmi dáva veľa možností a ty si ich všetky skĺbila dokopy...vytvorila si veľmi pekné dielko :-)

toto viem presne, kedy bolo písané...to bola jedna celá zbierka už neviem akého názvu...niečo pesimistické..lebo viem, za akých to bolo okolností;)

avox
02. 03. 2007
Dát tip
*/ Kdyby se ten volný proud myšlenek (prolog) zastavil a jednotlivé teze se rozpracovaly, myslím, že by mohlo vzniknout i několik hezkých básniček, ten příslib tu je...

si to hoď k neprečítaným (prečítať neskôr...ja to tiež tak robím:D )

fajo
23. 02. 2007
Dát tip
Tvoja Myš Lienka..nejak som sa v nej zamotal,a to pekne hlboko..ajaj))to sa ešte budem musieť vrátiť)

mh, veď to...niekedy si ani nepamätám, čo sa stalo, ale viem, že to bolo čosi fakt veľmi zlé...

martinez
17. 02. 2007
Dát tip
některých myšlenek bych se zbavila ráda, jiných teda ani za nic! *

život je plný protikladov, preto nechápem, prečo sa ich snažíme vymazať;) zo života

escapee
13. 02. 2007
Dát tip
Hezký jak prolínáš ty protiklady, taky to tak někdy cítím :o)*

escapee
13. 02. 2007
Dát tip
Hezký jak prolínáš ty protiklady, taky to tak někdy cítím :o)*

ďakujem najmä za pochopenie;)

Markel
08. 01. 2007
Dát tip
ano, s myšlenkami je někdy i potíž, dobře jsi to vystihla - T

keď by si ju potreboval, aby ti pomohla, nie je tu...a ani nikde v okolí...ale naopak, keď by si potreboval chvíľku ticha, tak okolo teba džavocú...

palino8
15. 03. 2006
Dát tip
len sa občas strácaš z dohľadu :D *

smejo
20. 02. 2006
Dát tip
*

Russio
16. 02. 2006
Dát tip
dobré...teda nie ! Je to fakt super ! Toto sa mi fakt páči !

dííík;))) /(dal si aj tip? to len tak mimo;))) )

Nickyx
14. 02. 2006
Dát tip
hehe * připomnělo mi to jeden vtip...

aký?

Nickyx
14. 02. 2006
Dát tip
znělo to nějak takhle: Ahoj kamaráde! Přijdu k tobě za týden. Zalezeme spolu pod peřinu a budeme se spolu krásně potit. Tvoje chřipka eště tam niečo chýbalo, neviem... :)))

;)

Mňa sa bojíš Ale i miluješ Tohle se mi moc líbí, je to, nebo alespoň mně to příde, takové smutné ale i velice radostné, tak nevím co si mám z toho vybrat, no prostě a jednoduše se mi to líbí celé. :-))) *

greenhorn
25. 01. 2006
Dát tip
Zbavit, sa myslienok je tazke a ani by to nebolo dobre. Basen je super a nesuhlasim s Aššurballit sice si vela nepovedala ale mnoho naznaciloa ako vo vetsine basni

...nedostavam aviza...tak nemozem promptne reagovat...ak ma oslovujete tak ma oznacte v stlpceku avizo...plati...pre usmateho autora...usmev... ...co sa tyka...nazoru...nehovorim nic o myslienkach...to som nenapadal.. ...skor mam pocit ze chces povedat uplne vsetko... ...a suvieselo to s ohladom na viacere tvoje veci... ...ty proste mas napad...a pouzijes vsetko co ti napadne... ...keby si mozno obcas nieco vyskrtla...prepisala...tak by si ziaskaala na siel..teda tvoje basne... ...lebo podla mna pisat vies... ...len...ako uz som naznacil...vyssie... ...chapes?... greenhorn...ale ja som kritizoval prave to ze nenaznacila...

chápem, aj nechápem...;)...ale oki...som rada, že predsa len sa ti moje veci nezdajú katastrofálne...a ja sa určite polepším...už sa snažím...;)

...pozri sa je to princip strasne ukecaneho cloveka...ked obkecava nieco dve hodiny...a pritom vsetko sa da zhrnut do dvoch viet...usmev... ...jasnejsie?...

som rada, green, že máš moje básne rád...;)))

veď o to sa snažím...;)))...ak si myslíš, že teraz všetko obkecávam...vidno, že ma nepoznáš...;DDD...ja by som ti celé hodiny vedela rozprávať úvahy na skoro hocijakú tému...;)))--- Ale snažím sa zlepšiť...a vyjadriť okamih priamo a nie len v obrazoch...;))) Som rada, že ma kritizuješ...to dáva mne novú latku nad hlavou...len ju ešte chytiť;)

možno sa skôr sústreďujem na vyjadrenie svojho konkrétneho pocitu, ktorý ma práve zviera...možno to preto potom tak vyjde...ktovie... Ale nie všetky básne také sú...keď sem dám moju najobľúbenejšiu...tak tam je myšlienka jasná;)))A je tam aj veľa povedané...teda aspoň podľa mňa...;) A áno...toto nie je jedna z mojich naj básní....;)))Ale aj tak ju mám rada;)

Háber
18. 01. 2006
Dát tip
...tak vitaj...

..hm...hovoris vela ale malo povies...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru