Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lampa

18. 01. 2006
9
19
5236

porovnajte...


Lampa svieti
Nad mojou posteľou
Chráni ma od strachu
A dovoľuje porušovať pravidlá

Lampa svieti
Nad mojím životom
Chráni ma od neznesiteľnej bolesti
A dovoľuje čo chcem

19 názorů

ďakujem :))) Veľmi si ma potešil, že si sa u mňa zastavil :)

J.O.E.
22. 03. 2008
Dát tip
Tma je lepší část dne :-) Ale pěkně napsané - tip

snový policajt je super pojem...krásne;) ďakujem;)

guy
23. 02. 2008
Dát tip
no, já bych s tím porušováním pravidel byl obezřetnější .. někdy se mluví ze spaní a člověk se může lehce prokecnout a pak musí zaplatit pokutu snovým policajtům :-)

Aeternitas
23. 01. 2008
Dát tip
ked si predstavim, ze v tej beztextovej zone, medzi oboma textami je zrkadlo, tak to mi dava 100% zmysel :) pretoze tak ako je text v zrkadle obrateny, tak moze byt obratene napr. nad mojou postelou/ nad mojim zivotom :) a medzi vsetkym je pekna spojitost, hmm... zaujimavy napad na porovnanie :)

kazdy sveho Tygra máme.. ;-)

;) (osobne ho poznáš?;), tygre sú super;) )

znám Toho lampu.. ;-)

Gregory
22. 01. 2008
Dát tip
Taky bych chtěl takovou lampu-ta moje mi jen svítí do očí:) Ale každej máme něco u mě je to zase tygr...důležitý je, že víme co kdo máme...

ďakujem;)

to som rada a pekne si sa mi tu rozpísal:D

pozri si kritiku pod tým...tú, čo som písala tomu...no tomu milujúcemu noc a tanec:D Tam je písané to, čo si písala... A občas dostaneš taký záchvat smútku, takú depku...že máš pocit, že už nedokážeš radostne snívať, že to máš ukradnuté...a bojíš sa toho, preto si necháš pustenú lampu...lebo všetky hviezdy sa stratili, noc nie je nocou, si v izbe, nie si v prírode a cítiš sa ako zvieratko v klietke... už obaja chápete?

avox
02. 03. 2007
Dát tip
Proč myslíš, že ve tmě je jen zlo? Ale hlavně, nechápu, proč myslíš, že jen tobě je dovoleno snít? Každý člověk je jedinečný, a jako takový, měl by být respektován ... se všemi právy, včetně práva na snění :-))

nie, nie od tmy, od strachu...paralela:D Tmu mám predsa rada, ale strach nie;)

som rada, že ti to niečo povedalo a že si pochopila;) Ďakujem...

pété
27. 01. 2007
Dát tip
jé, ty pravidla jsou super, achjo, ja jsem ale hříšná žába...líbí, a noc je nádherná část dne..milosrdně všechno zahalí...

myslíš(ak to teda nebolí;D )??;)

palino8
07. 04. 2006
Dát tip
***

vesuvanka
17. 02. 2006
Dát tip
Lampa svieti Nad mojím životom Chráni ma od neznesiteľnej bolesti líbí se mi.... TIP

len sa usmejem...;)

Nickyx
14. 02. 2006
Dát tip
bojim bojim:))))) *

mne tma nevadí...a ako hovorím, noc je tá krajšia časť dňa...;)

Vždy se těším na zimu protože je brzy tma, ale pak se už zase těším na světlo, člověk je hrozně nespokojenej tvor, jinak jo, je to vcelku dost krásné.... *

greenhorn
25. 01. 2006
Dát tip
Pekne, len som nepochopil: A dovoľuje porušovať pravidlá

A dovoľuje porušovať pravidlá...bežne nie je dovolené veriť v niečo naviac, nemáme nádej, nemôžeme si predstavovať budúcnosť, aby sme sa nebáli, alebo nestarostili...a ja smiem veľa takýchto pravidiel porušovať...mám dovolené snívať...

Háber
20. 01. 2006
Dát tip
svetlo to je ono ..t

Nie...tým som chcela povedať, že to čo sa skrýva v tme, v tieni je zlé...a od toho ma môže zachrániť lampa či Lapma...;)))...inak noc považujem za krajšiu časť dňa...;D

Háber
18. 01. 2006
Dát tip
...tým si chcela asi povedať, že tma je zlá, no celkom vydarené

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru