Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

18. 01. 2006
7
7
4816

ešte tvrdšia realita...


Vlasy rozkonárené všetkými smermi,
úsmev obtočený okolo hlavy,
chuť prežiť život naplno.

Žiadne zábrany,
svet bez problémov,
chvíľka pokoja v náručí myšlienok.

Opäť len sen.

7 názorů

sliby se maji plnit.. a tak si chci s potesenim precist postupne vsechno, cos napsala..

hej, ale občas je to pritvrdý skok do reality a človek sa vcelku dlho spamätáva (ty si sa mi dneska ale rozbehol :D )

a bez tech snu to nejde..

ja viem, ale keď príde horší deň, deň s depkou, tak to vnímaš skreslene a pomôže ti, keď to zo seba vypíšeš:D

avox
03. 03. 2007
Dát tip
Svět bez problémů by byl nuda. Zabetonoval by tě na jednom místě. Takhle jdeš, sice od překážky, k překážce, každá stojí kus námahy, ale dá i kousek štěstí a síly utkat se zase s tou další...

IstaLea
28. 02. 2007
Dát tip
a čo presne je to ten lapač snov??:) *

ďakujem, to je len omyl;)

Murtis
27. 07. 2006
Dát tip
Sem teda uplne nepochopil, proc je to ve "vazanych versich..."

dobre, dobre, možno je toho viac...no a čo?;)

;))))) veď prečo iné ťa mám tak rada, ako ťa mám?;)

palino8
07. 04. 2006
Dát tip
checht, ja nechcem nič hovoriť, ale pozri si kedy a čo som Ti sem napísal ;)))))))))

;)))výhovorky

Jolana19
06. 04. 2006
Dát tip
nepřeháněj, prostě jsem se prošla kolem jsem člověk žijící dost forem

človeče, ty dokážeš dojať...krásna vec... (ľudia, to sa oplatí pozrieť si)

Jolana19
05. 04. 2006
Dát tip
sen ten polibek můz na víčka sen jak zazpívaná tichá písnička sen jak polibek mezi dveřmi naposled sen jak bolest co nechceš uvidět Všichni je máme a všichni sníme ale stejně jednou procitnem tak potom anděly vyhlížíme a doufáme že slunečný dnes bude den

nie vždy to ide...

palino8
17. 03. 2006
Dát tip
*** od sna k realite môže byť len krôčik, ak chceš :)

smejo
17. 02. 2006
Dát tip
*...deprimujúco smutný záver na konci, povieš to len tak, takmer surovo a bezcitne..., je zvláštne, že keď ťa človek stretne si to práve ty čo roznášaš slnko a radosť naokolo, dávaš kúzlo všednému dňu a nedovolíš pripustiť, že by to mohol byť len sen...

ja som to už párkrát spomínala, drahý Smejko, že ja píšem a kreslím obrázky najmä preto, aby som vybila všetok svoj žiaľ a pesimizmuz do týchto vecí...a potom som schopná rozdávať radosť a usmievať sa...preto aj ten paradoxný nick Usmáty_autor...lebo keď som autorka, väčšinou usmiata nie som, ale inak usmiata som, lebo nazbieram nové sily a chuť sa usmievať...;D asi takto v skratke...;)

fakt tie tvoje komentáre stoja za to (jeden řek mi jednou řek, abych mu řek...;P )

Nickyx
14. 02. 2006
Dát tip
ajajajajaj *

mám rada túto vec...pre tú dezilúziu na konci;)

nojo rozprostovlasatila-li se dcera krále*

jojo, sny, mě se ale poslední dobou zdají jen ty zlé plné všelijakých ošklivých věcí, nevím čím to je..... *

mne pred 2 rokmi 1 kamarát na narodeniny urobil lapač snov...a vieš čo?je to super vecička (len tomu musíš veriť ;D )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru