Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marlene

Výběr: kafka
19. 02. 2001
5
0
2936
Autor
dablik008

Růže, úsměvy, polibky levné parfémy šantán zatanči kankán zpěvačko bonbóny, voňavá psaníčka skleněná srdíčka kabaret skládají ti k nohám svět herečko kožichy, šperky, divadelní lóže hotelová lože Bitte, nur ein Tanz zatanči waltz hvězdičko náruče Němců, starců zaprodanců oplzlý chtíč že už chceš pryč? děvko pryč cesta není, koho milovali bez lítosti spálí s orlicí list a kulek svist Marlene!
Nuitík
27. 09. 2002
Dát tip
:o) přitom vypadala jako transvestit :op ne.... hezký, ale ne nejvíc :o)

To teda vážně není špatný. Hodně naturalisticky podáno.... ... a ta orlice na konci... HMMM TIP.

kafka
30. 10. 2001
Dát tip
Marlene... ďáblíku.... génie... ******

miklunka
22. 08. 2001
Dát tip
hmmm...dobrý...

clovrdik
06. 06. 2001
Dát tip
ó, Salome, zatanči pro potěšení svého císaře ... TIP

Mea
09. 03. 2001
Dát tip
Co cloveka nenapadne, kdyz ho nekdo napadne ... Aneb v historii zpívají i kulky, kdyz Adolf chce.

jorel
22. 02. 2001
Dát tip
znam se dobre s knizetem Ditrichem... snad neni pribuzny...

Marigold
20. 02. 2001
Dát tip
Hmmm...tak to bývá... Přijde režim a prověří charakter. Ale báseň je dobrá... PS: Omluv mou nevzdělanost...šlo o Marlene Ditrichovou ?

Verita
20. 02. 2001
Dát tip
báseň je to skvělá

dablik008
20. 02. 2001
Dát tip
Marigold: jo...o Marlene Dietrichovou...ale tu nepopravili...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru