Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pomíjivost

01. 09. 1999
0
0
1834
Autor
slavek

Květina modrá - bez vůně. Srdce je mrtvé - nestůně. Pohřbeno hluboko v rakvi. Slova jsou zbytečná. Vystupte - konečná, nezbývá nafty. Padají do hloubky, perníky z chaloupky mrtvé ježibaby. Vodopád vysychá, život pryč utíká, za chvíli v cíli. Když konečně na chvíli, lidé se k sobě sblížili, smrt ukončí žití.
Merle
07. 09. 1999
Dát tip
Jojo svět za to stojí. Lidi za to stojej (někteří). A kdo za to nestojí, ať si stojí někde jinde...
Dobré

Bibša
06. 09. 1999
Dát tip
... smrt je ten nejkrutější soudce, člověk prostě neví, proč zrovna on, a nemá smysl hledat odpověď na tuto otázku ... jako v poslední době skoro furt, musím souhlasit se Sašou, život jde prostě dál, máš v sobě pár krásných vzpomínek, nikdy nezapomeneš, ale máš toho taky spoustu před sebou, a to si zaslouží naději a veškeré Tvoje úsilí. Takhle budoucnost odsuzuješ ještě dříve než vůbec měla šanci začít. Kluku, elán, hlavu vzhůru, v hlavě půlnoc, v očích svítání a rozhlídni se pořádně kolem sebe. Že je nám na světě kráááásně !!!

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
Bibša: je úžasné, jak dokážeš povzbudit :-)
děkuji

Datin
03. 09. 1999
Dát tip
Hodne mi to pripomina texty meho oblibeneho Petra Fialy...:-))

Saša
02. 09. 1999
Dát tip
"...když něco končí,něco jiného zas začíná..."

Špuntík
02. 09. 1999
Dát tip
Já nevím, co bych měl říct, já sem děsnej optimista, ty víš, že už asi rok a půl, a proto mi ten konec moc nesedí, ale přesto se mi to líbí.

slavek
02. 09. 1999
Dát tip
Saša: no otázka je, jestli je o co stát
Špuntík: vím také bych měl být optimista, ale nikdy jsem nebyl :-))

Saša
02. 09. 1999
Dát tip
"...když něco končí, něco jiného se začíná, něco nádherného se začíná..." sorry, že jsem to nedopsal celý hned

BlackG
02. 09. 1999
Dát tip
tak. co dodat? (ale tak jednoduchy to nejni, vona si smrt pocka...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru