Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Predjarn9.. Snad bych..)

20. 02. 2001
4
0
4516
Autor
Stevenson

... Muzete to brat take jako.. "Z domova rozvernych duchodcu.."))))))))

Snad bych..(Předjarni) Snad už bych mohl rozum brát, syn už je dvakrát plnoletý, a ty mu pořád střídáš tety a nic ti není akorát.. Snad už bych mohl zůstat stát tam kde jsem chtěl postavit zámky a nelepit jen nové známky.. na dopisy, co bez poznámky se vrací, víc než častokrát… Snad poznat bych už přece měl, odkud stříbrný vitr fouká , kde nejvíc voni letni louka. Nebo už jsem to zapomněl ? Kde slunce nejtepleji září, a měsíc s řekou laškuje si a najit to, co přece kdesi musí být.. natruc kalendáři…. Že měl bych cítit tíhu let.. a pokořit se všední kráse ? vždytˇ kočičky už kvetou zase a .. co když je to naposled..?
Stevenson
24. 02. 2001
Dát tip
Ja uz jedno zemetreseni zazil...jeste ze to bylo ve dne.. s propadajici se noci.. nemam zkusenosti..))

maty
23. 02. 2001
Dát tip
Jester,dík,třeba se na pívu někdy sejdeme a propadne se noc a pohneme zemí.Zdraví

Merle
22. 02. 2001
Dát tip
falík: jednou ti udělám celovečerní přednášku (to je výhrůžka)

Falka
22. 02. 2001
Dát tip
Víš, že se nebojím... :o) A víš, jak na mě působí výhrůžky... Už si připravuj řeč, slovutný paladine Merline Šedý... :o) Falka Bílá budoucí se těší :o)

Anonym
22. 02. 2001
Dát tip
Tohle se ti tedy povedlo.Dovoluji si dat tip a mas u mne vetvicku kocicek) J.

Merle
21. 02. 2001
Dát tip
teda Falko, kdo by to byl do tebe řekl... z tebe snad bude ještě paladin :-)))) teda ale bílej... hň hň hň

Albireo
21. 02. 2001
Dát tip
Steve: Já jsem spíš na sklenku vína, ale proč ne?

Falka
21. 02. 2001
Dát tip
Merlíku...??? Paladin??? Z takovýho hloupýho zvířete??? To budu mít protekci nebo jak? Jůůů, Falkýnek bude malej bílej paladinek... já ci, ci moc... jak???

Dantte
21. 02. 2001
Dát tip
Falka - myslím, že je to upřímné, a proto sluníčko přijímám:-) Teď, když je zase řada na mne posílám alespoň tu bublinku do vodováhy (to je pro rovnováhu)..a potom eče bublinky (a ty jsou zaklety v sektu..) Snad..někdy..až paladinkovi začnou rašit podruhé zoubky,souhlasíš?

Stevenson
21. 02. 2001
Dát tip
No, i toho se neodreknu..))ale asi se podcenujes..)

Dantte
20. 02. 2001
Dát tip
Sám sebe ptal jsem se už tisíckrát když rozdával jsem smím si někdy jednou také brát? Hezké Steve, většina se jednou dostane do těchto pozic, jen malé hrstce zůstane však schopnost..

Merle
20. 02. 2001
Dát tip
hň hň hň, ty proutěnej košíku :-)))) jen jim prožeň bačkůrky!

ulita
20. 02. 2001
Dát tip
mně se to moc líbí...vidím tam vrásky, řád, smysl a jakousi patřičnost...

Falka
20. 02. 2001
Dát tip
A nikdo neví, kolikrát a málo lidí vůbec ptá se zda bude ještě dlouho brát zda má se za svým cílem hnát jen málo lidí vůbec ptá se a smění dennodennost za sen ... Stevensone... tipuju*, že ty tu odpověď znáš...

Falka
20. 02. 2001
Dát tip
Dantte, není to o tom brát a dávat zároveň? Ne, dávat tisíckrát, ale stále... a stále brát...?

Dantte
20. 02. 2001
Dát tip
Falko,raději dávám než beru, nevím proč tomu tak je, ale pro můj "životní pocit" je to určující.(N ne, chicht:-) svoji adresu Ti poslat nemohu..:o)

JET
20. 02. 2001
Dát tip
stee, polil mě mráz v té poslední větě... sakra, mým jediným štěstím je, že poslední roky "šárka" ničí všechny švestky na území celých čech i moravy... Je mi totiž souzeno, že do příštích švestek asi nevydržím....! :o)

Ber
20. 02. 2001
Dát tip
je jaro ,je jaro a kvetou podběly.... ta poslední věta udělala krásnou tečku (protože tak to je a musí být)

Albireo
20. 02. 2001
Dát tip
Steve, jako kdybys tohle psal o mně! TIP jak dělo.

Stevenson
20. 02. 2001
Dát tip
Dekuji za patricnost, "kosika", viru ze znam odpoved.. a Albiero.. na to pivo nekdy zajdem.. at i to vyjasnime, ju?))

maty
20. 02. 2001
Dát tip
Taky chci na pivo,tip.

jester
20. 02. 2001
Dát tip
Tak ho mas mit, to pivo..jake pijes?)))ale ne z nej uteci pak brzo.. nez propadne noc rostem hvezd..))BTW// se mi take libilo..

Falka
20. 02. 2001
Dát tip
Dantte... :o) Ale nezapomeň - i to, že bereš, někomu dělá radost... musím zároveň i přijímat, když dává někdo jiný... jaké by to bylo, kdybys dával a neměl komu... Myslím, že vždy a všude je důležitá rovnováha... A tobě teď posílám sluníčko... a přijmi je, protože jinak můj dárek nebude mít smysl... ☼

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru