Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Toto sa nedá vydržať.

23. 01. 2006
7
0
2866
Autor
Julian

Najlepšie veci piše život sám, tak ako sú.

  

   Studená ulica, chladné námestie, zababušení bezdomovci na zemi v strede mesta pri igelitkách , pred vchodmi luxusných obchodov v centre hlavného mesta chudobnej krajiny. Vivat kapitalisti !!!

  Idem ďalej bleskne mi hlavou Iva, potom slova  „Už nikdy !“ a to jej strašne si hiena s mäkkým i v ľudskej koži. Vidím ju ako mi druhy krát hádže mobil do hajzlu a jej syn Samo hyperaktívny, sedem ročný ,rozmaznaný  prereže drahý dátový kábel. Nenávistná pomsta voči mobilu netu .

  Zahmlieva sa mi pred očami a chytá ma vlna smútku. Podviedol som ju, do boha, čo ja viem prečo ? Ako krásne sa to začalo, super sex . Písali sme si po nete som úplne strašný mám super fantáziu. Básne môžem písať ako na pase, modré nebo, dúha, neha, bozk, dotyk, pohladenie a keď to dobre namixujete máloktorá nepodľahne. Tieto slová sú ako kľúče do sŕdc a srdce môžete ľahko oklamať, V mojom srdci je v jednej polovici chlad a v druhej vášeň a neha, ale asi len vášeň krutá spaľujúca žiadostivá.

  S Ivou sme skončili v posteli v priebehu mesiaca po prvom reálnom stretnutí sme boli o 15 minút v posteli je to samica, vášnivá, dravá, nežná, chlipná a dosiahli sme vrchol a orgazmus hneď na prvý krát. Povedala mi si najúžasnejší samec na svete . Neskôr povedala. Mala som 40 chlapov ale ani jeden mi to nevedel urobiť, ako ty. Možno klamala ale myslim, že nie.

  Moja ex naopak vravela si posledné hovno na svete, ani pes do teba nezakopne.

 

   Bože kriste pane na neby, podviedol som ju a ešte predtým som podviedol Dášu, malé úžasné stvorenie so zlatým srdcom a dušou.

   Zaľúbený človek je hovado, stráca súdnosť. Niečo si vysníva a našije na to svoju predstavu, ale ten človek je iný a on to vôbec nevidí, nepočuje , neverí tomu, srdce mu bije ako zvon , horí ako v horúčke , zdá sa mu všetko nádherné.

  Mam cez 40 oklamal som sa nespočetne krát a asi sa ešte oklamem, človek sa často nechá oklamať. Žena ťažko bude milovať  100 kilového plešatého spoteného chlapa aj, keď bude mať neskutočné IQ a prednášať na vysokej škole. Ľahšie je milovať modrookého, vysokého,  plecnatého tiráka s optimálnou váhou.

 

  Bože môj Kriste na nebesiach. Samo ma sedem ale je to extra smrad. Neposlucha nikoho, mám z neho strach, lebo milujem Ivu. A Iva je ako statná krava, keď ide o Sama postaví sa aj proti celému svetu a urobí pre neho aj to posledné a hrdí sa tým že Samo je to najkrajšie a najlepšie, čo ju v živote stretlo. Počala ho s Arabom, čo mal veľkého vtáka. Vravela mi. Mal ho veľkého, ale bol to kokot nevedel čo s ním, Ležal pred TV a honil si ho cele dni a pozeral porno.  Samo dnes žije čokoláde , kroasanoch chipsoch a hranolkách. Dostane všetko čo chce, jeho svet stojí na pokemonoch a hrách a kriste pane, Iva mu nevie rozkázať . Všetci sú kreténi a idioti, staré 70 ročné kravy v električkách, čo chcú vyhnať chúďa dieťa zo sedadla, hoci vidia že matka pri ňom stojí, sestričky v nemocnici aj lekárka, čo zavolala na Ivu sociálku, keď Samo preskakoval posteľ ta a zpeť a tvrdil že ho vychovávajú len starí rodičia,  učiteľky v materskej škôlke, učiteľky v škole, družinárky a samozrejme aj ja.

 

 Je predsa jasne že Samo je génius, môže úplné všetko a treba mu dať, čo len chce. Keď ho porovnám so svojou dcérou Monikou je mi do plaču, raz sme jej dali 20 korún a chodila po celom meste  a vyberala si čo si kúpi celá šťastná a nakoniec si ich odložila. Monča je bezo mňa a Samo bol tu. Tento idiot dostane od mamy hocikedy 50 korún, vbehne do prvého obchodu a donesie hneď najdrahšiu čokoládu a trubičky. Kriste pane a tých hračiek , po všetkom trieska všetko rozbíja a všetko tratí. Vysmieva sa mi hovorí mi Julinka smeje sa stále v škole beha v zime len v tričku a všetko zabúda a stále mu tečú sople všade po byte po zemi aj v posteli sú zasoplené papierové kapesníky. Keď sa má učiť, alebo ráno vstávať bleskovo ho začne bolieť hlava. Ak sa ma hrať obžije ako rybička a Iva toto nevidí a mňa triafa šľak, keď sa snažím jej to povedať zahriakne ma.

  Je 9 večer mal by ísť spať. Ona na to, ty nie si jeho otec a nechá ho hore do 11.

 A hocikedy si utiera do mňa tie sople akože ma ide pobozkať. Keď som bol s nim doma sám, pár kráť som ho vytrieskal a napriek všetkým idiotinám som si ho obľúbil a nakoniec mi povedal Ty nie si ako môj otec Chalid a ľúbim Ťa . Môj otec bil mamu mokrou dekou.

 

   Kriste pane Ivana je ako fúria a ja ju ľúbim kde je moja hrdosť je to asi trest za všetky tie ženy na svete čo som ich podviedol a možno som ich nepodviedol lebo samé chceli.

   Toto sa nedá vydržať.
zelva
11. 02. 2006
Dát tip
velice mě to zaujalo...četlo se mi to dobře, i když tvoje téma už se mi líbí méně, ale je to ze života

obluda
29. 01. 2006
Dát tip
dost o nicom, to nema hlavu a patu, ked chces nieco napisat, si to najskor usporiadaj v hlave.... niektore vety vobec nedavaju vyznam..

Ariell
26. 01. 2006
Dát tip
mam k tomu napisat pokracovanie???????...................

Petrusha
26. 01. 2006
Dát tip
škoda, že sa tu skutočne ... nedá vydržať !!!

Veronika11v
25. 01. 2006
Dát tip
Vysypanie vnútra. Napísal si niečo, čo by si možno nedokázal povedať nahlas (alebo dokázal?)... neviem..... je tam strašne moc pocitov na môj vkus... ale asi ich toľko treba. A myslím, že to nie je všetko, že to je len jedna stotina z toho všetkého.

Andulka
23. 01. 2006
Dát tip
Po precteni jsem z toho plna dojmu, tak ti je dam v bodech...:-) - rozhodne jsem rada, ze jsem to cetla - mel by si udelat mensi pismenka, hure se to cte - ma to tempo, od zacatku az do konce.... - hezka slovenstina, velmi presvedciva....mozna o par mene nadavek, ale jenom par...protoze vetsina tam ma sve misto.... - nelibil se mi tam jeden odstavec...a to ten o tom kdo by miloval chlapa plesateho se 100kg...protoze je to nesmysl co rikas.....Ted me ale napadlo....ze ten odstavec tam presne sedi....protoze mozna je to ten duvod, ze tvuj hlavni hrdina nema dostatek sebevedomi a leci si to tim, ze podvadi zeny s jinyma zenama.... - je fajn, jak hrdina mluvi o milovani a o velkych kotech, protoze to ho vykresluje take z jiny strany.....hovori o jednom a pritom vlastne rika, ze se mu styska po opravdove lasce, po neznosti, vernosti....kde je jeden pro druheho....Tvuj hrdina mluvi jako macho chlap, ale chova se hur nez baba. Nelibil se mi konec....Vsechno to mas nasponovany a zmizi to nakonec do nikam....clovek ceka na konci nejakou pointu a ty misto toho skoncis jako stylem, mily denicku....:-) to je asi jedina chyba, kterou bych vytkla....I kdyz neni pozde.....staci skrtnout posledni podstavec....Treba ze lezis v nemocnici s trubickami v nose....a nikdo, nikdo se za tebou neprisel podivat....(netreba vic dodavat, protoze z hrdinova predchoziho zivota kazdy vi proc). I kdyz tvuj hlavni hrdina je nemoralni sprostej chlap, ktery ve svem veku jeste nepochopil, ze zivot neni o velikosti kokota......Mas ho dobre vykresleneho, zpracovaneho a nema chybicku....Skoda jen, ze nepises o hrdinech, kteri maji alespon charakter. Jak jsem rekla...vypointuj ten konec a mas skvelou povidku. Je to dobre zpracovane, a je v tobe hodne talentu. ***

Zbora
23. 01. 2006
Dát tip
Je to svižná, živočišná povídka, s rytmem, který udržuje čtenáře v pohotovosti. Líbí se mi, že se nezdržuješ s detaily, ale text naopak příjemně odsejpá. Osobně mám rád prózu, která není pouze dějová, ale je v ní i notná dávka pocitů a úvah, avšak nesmí být příliš moralizující, spíš dojmové. V tom jsi se mi strefil perfektně. Jen technická poznámka. Bylo by záhodno lépe rozvrhnout poměr mezi květnatými souvětími a krátkými větami, nebránit se ukončit včas souvětí a pokračovat další větou...a hlavně vložit čárky tam, kde mají být. Ruší to totiž při čtení. Jinak k obsahu: podařila se Ti zajímavá sonda do mateřské lásky. Zatímco muž - otec miluje své (potažmo cizí dítě) za něco (za jeho šikovnost, chytrost, podobnost jemu), matka, pokud má správné prožívání, miluje svého potomka prostě proto, že je, existuje (i když míra je různá). Vztah, mezi těmito dvěma případy, je základním faktorem pro vývoj zdravého jedince. Pokud žena oslabuje jakýmkoli způsobem vliv muže (a naopak), projeví se to později na dítěti většinou v podobě nějakého kompexu. t.

Nicollette
23. 01. 2006
Dát tip
ten začátek je úplně jiný než konec !! :-))) ale se tu s váma dneska roztrhl pytel.... samá slovenská poézia a próza :-))) líbí se mi to, no co by se mi to nelíbilo.... připomínky máš víš tak já už nebudu * * *

Julian
23. 01. 2006
Dát tip
To Nicolllette To se nediv, psal jsem to vcera v hospode ) A ostatným ďakujem

andromeda
23. 01. 2006
Dát tip
možná že nemůžeš vydržet sám se sebou...(vždycky je snadné vidět chyby u druhých a svádět na ně vlastní neštěstí, jako že za všechno může někdo jiný...když se nad tím zamyslíš, uvidíš, že chování Ivina synka už Ti tolik vadit nebude........dost možná se on tak chová proto, že nežije se svým pravým otcem a v hloubi své dětské dušičky moc trpí....)

Julian
23. 01. 2006
Dát tip
Andromeda: Co ak s nim pravy otec zit nechce a dlho nezije , co ak sa ozenil ? Hypoteticky , realne )

..trocha bukoidne..mi sa to zazdalo...ale ho..dobre...

Toto snáď nemyslíš vážne tolko klamstva v jednej domyslenej pravde veľa krát som ťa upozorňovala že nemáš brať meno môjho syna do úst a ty si tu dovolíš rozlíčiť jeho osobu a pošpiniť nás Julo styry mesiace pekla s tebou neustále podvádzanie a klamstvá a tomu hovoríš láska a môj syn celé si to vymyslel len pár krát som ťa s ním nechala samého a aj to si zdrhol niekde na rande preboha je mi z teba zle . O svoje deti styry sa nestaráš necháš aby ich živil brat tvojej ženy a len jednoducho povieš veď má prachy. Svoju dcéru si zobral raz za tento rok k sebe ale aj to si ju ne chal trčať u mamky . A čo sa týka môjho syna detská dušička nepotrebuje vela len trošku lásky čo si mu nebol nikdy schopný dať lebo strašíš na v šetkých četoch miesto toho aby si sa staral o rodinu. Tolko klamstiev a podvodu čo si mi napáchal ťažko niekde vykúzliť a nejdem sa tu o nich rozpisovať lebo by nestačila celá noc a klameš dalej a to si hovoríš citlivý chlap. Vždy keď som prišla domov a bol si zo synom nechal si ho trčať pred pc a sám si chetoval ani s úlohou si mu nedokázal pomôcť julo ani jediný jeden krát skutočne som to veľmi potrebovala keďže nevieš zarobiť robila som ako mulica ale doma ma miesto muža čakalo niake zviera a v mojej posteli niaka kurva čo to je za ženy čo dokážu s tebou spať a pritom vedla na stole leží šlabikár nechápem dokážem všeličo ale toto by som nikdy nespravila . Ten malý arab ako ho nazývaš ty gentlmen potrebuje zúfale milujúceho otca ktorým ty nikdy nebudeš a teraz som pochopila že nikdy nikto. Ani prácu čo som ti vybavila sisi nedokázal udržať proste hrôza Hovoríš že si ma podviedol lebo som nechcela s tebou správať ale ludia myslíte že sa dá súložiť častejšie ako denne a to sme skutočne robili Vieš čo radšej idem takže sa tu bavkaj a ja idem zarábať prachy

Jedním dechem...úžasně podmanivé a jistojistě pravdivé.T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru